ARTYKUŁ

Hotel Windsor Sponsorem Platynowym konferencji EVENT MIX

"Tu tworzy się biznes" - to hasło przewodnie obiektu, który jest sponsorem platynowym tegorocznej edycji konferencji EVENT MIX. Hotel Windsor to obiekt hotelowo-parkowy i konferencyjny położony w Jachrance nad Zalewem Zegrzyńskim. Posiada bogate zaplecze biznesowo-szkoleniowe, strefę Fit&Spa oraz rozległą część parkową z dostępem do linii brzegowej zalewu zegrzyńskiego i pełnym zaadoptowaniem terenu.

Hotel Windsor to obiekt położony niespełna 30 minut drogi od centrum Warszawy. Posiada kompleksową ofertę biznesową: łacznie 4500m2 powierzchni szkoleniowo-konferencyjnej, które składają się na 37 sal. Oferta noclegowa obejmuje 175 stylowych pokoi i apartamentów, a po biznesowym spotkaniu goście mogą odpocząć w kameralnej i nagradzanej w kategorii biznes, strefie Fit&Spa. Chlubą hotelu jest ogromny zielony teren obejmujący m. in. boiska, park, plażę, przystań jachtową, park linowy, duży monitorowany parking oraz strefę piknikową.

- Branża Eventowa w Polsce cały czas dynamicznie się rozwija. Dlatego obiekty eventowe i konferencyjne muszą być bardzo elastyczne, otwarte na innowacje oraz być realnym wsparciem dla event managerów, którzy zmuszeni są aby nieustannie poszukiwać nowości. Dzisiejszy Klient widział już bardzo wiele i coraz ciężej o efekt WOW. Wiemy, że wszystkie wydarzenia tworzą biznes naszych kontrahentów. Właśnie dlatego Hotel Windsor****&Conference Center wykorzystując swoje możliwości i wieloletnie doświadczenie angażuje się w rozwój branży, a swoim Klientom służy radą i profesjonalizmem na każdym etapie realizacji. Wymiana doświadczeń i poglądów z innymi osobami z branży MICE jest według nas bardzo ważna, aby stale się rozwijać, właśnie dlatego wspieramy takie inicjatywy jak konferencja EVENT MIX - mówi Dariusz Jabłoński z Hotelu Windsor.

Hotel Windsor rozpoczął swoją działalność w 2006 roku. Początkowo adaptował wcześniejszy ośrodek wczasowy ZNP - posiadał 49 pokoi hotelowych oraz 7 sal konferencyjnych. Kilka lat poźniej, w 2009 roku został rozbudowany o zupełnie nową część, zdecydowanie powiększając swoje zaplecze do 37 sal konferencyjnych oraz 175 pokoi. Teren wokół hotelu jest stale urozmaicany, co czyni go coraz ciekawszym miejscem do organizacji imprez plenerowych.

Konferencja EVENT MIX odbędzie się 13 września 2017 roku w EXPO XXI Warszawa. Na scenie zobaczymy ekspertów i praktyków eventowych, m. in. Krzysztofa Celucha, Marcina Gieracza czy Jankesa z Radia ESKA. Gościem specjalnym wydarzenia będzie Jerzy Owsiak, prezes zarządu Fundacji WOŚP opowie o tworzeniu eventu na skalą światową. Celem wydarzenia jest promocja event marketingu jako skutecznego narzędzia marketingowego. Konferencja EVENT MIX ma również zintegrować branżę eventową z marketerami oraz obsługującymi ich domami mediowymi i agencjami, jak również budować dobre relacje na linii dostawcy – klient.  

www.windsorhotel.pl

www.eventmix.com.pl

KL

Dodane tagi