NEWS

Marketing to Silver Generation – przygotuj się na silver tsunami

Już 29-30 maja w hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie odbędzie się konferencja Marketing to Silver Generation – be prepared for Silver tsunami! To pierwsze tego typu spotkanie organizowane przez Blue Business Media, które ma na celu wśród praktyków marketingu podnieść skuteczność komunikacji z pokoleniem 55+.

Biorąc pod uwagę starzejące się społeczeństwo europejskie oraz jego zróżnicowanie i nieobliczalność już dziś warto skupić się na klientach z tzw. Srebrnej generacji i wykorzystać ich potencjał dla biznesu. Obecnie ta grupa liczy ponad 9 milionów Polaków, jednak szacuje się, że do 2040 roku stanowić będą ponad 50% społeczeństwa. Obecnie z Internetu korzysta 2,6 milionów polskich seniorów, jednak nieuniknionym jest, że również ta liczba będzie rosnąć.

Inspiratorzy Forum, przedstawiciele firm m.in.: UNILEVER UK, FACEBOOK, L’OREAL, NECKERMANN, ING BANK ŚLĄSKI, FACEBOOK, TRIUMPH, KERRIS GROUP, NIELSEN, AGENCJA UX SYMETRIA, LABORATORIU KOSMETYCZNE FARMONA, COLWAY pokażą pełny obraz seniora, pokażą gdzie ich spotkać, jak i zachęcić do zakupów online, zaprezentują case study skutecznych kampanii reklamowych, które wiedzą jakich błędów unikać kreując wizerunek seniora w reklamie. A przede wszystkim zaprezentowane zostaną wartości, które są ważne dla pokolenia silver, kiedy ważna jest dla nich marka a kiedy jakość proponowanych produktów i usług.

Więcej szczegółów: www.seniors-marketing.pl

OOH magazine jest partnerem konferencji.

KL

Dodane tagi