NEWS

Forum Kids Products Marketing

Wartość rynku produktów dla dzieci zbliża się do 10 mld złotych. Według szacunków PMR średnie tempo wzrostu na poziomie 4,6% powinno utrzymać się do 2021 roku, mimo wyzwań do jakich należy m.in. spadek dzietności. Perspektywy rynku są dobre, m.in. dzięki efektowi 500+ oraz rosnącej świadomości młody rodziców…

którzy nie szczędzą wydatków na dobre - i niekoniecznie zawsze tanie - rozwiązania i gadżety dla swoich pociech. Firmy chcą jak najwięcej na tym wzroście korzystać, co prowadzi do coraz większego nasycenia rynku! Jak się więc wybijać w tym jakże wymagającym segmencie rynku? Jak skutecznie komunikować się z dziećmi i rodzicami, budując wizerunek marki godnej zaufania, angażującej odbiorcę i przekonującej do zakupu w nowoczesny sposób. Między innymi odpowiedzi na te pytania poszukają Uczestnicy II Forum Kids Products Marketing.

27-28 września 2017 roku praktycy, eksperci, liderzy rynku produktów dla dzieci i rodziców będą mieli wyjątkową okazję do wymiany doświadczeń i omówienia skutecznych kampanii marketingowych skierowanych właśnie do tej grupy docelowej. W Warszawie w ramach dwóch sesji tematycznych (Okres paretingowy + dzieci do lat 2 oraz Produkty dla dzieci w wieku 2-15 lat) praktycy podzielą się swoim know-how i wiedzą oraz zaprezentują case studies.

Przykładami kampanii efektywnie wykorzystujących narzędzia i kanały komunikacji podzielą się m.in. przedstawiciele takich marek i firm jak: Piotr i Paweł, Decathlon, Medela, MovieStarPlanet, Lotte Wedel, Ikea Centres Polska, PZU, dunnhumby, Wader-Woźniak, Vipera, WhisBear, Lifetube, indaHash, Laboratoires Expanscience Polska, PKO Bank Polski, Microsoft, Porsche i wielu innych.

Forum odbędzie się 27-28 września 2017 w Warszawie. Szczegóły Forum dostępne są na stronie: www.kids-marketing.pl

Organizatorem konferencji jest firma Blue Business Media.

OOH magazine jest partnerem medialnym wydarzenia.

KL

 

Dodane tagi