NEWS

Komunikacja angażująca dzieci i rodziców - II Forum Kids Products Marketing

Wartość rynku produktów dla dzieci zbliża się do 10 mld złotych i według szacunków PMR do 2021 roku będzie rosnąć średnio na poziomie 4,6%. Firmy chcą jak najwięcej na tym wzroście korzystać co prowadzi do coraz większej konkurencji i nasycenia rynku.

Jak wybić się w tym wymagającym segmencie rynku zastanowią się Uczestnicy II Forum Kids Products Marketing.

Skuteczna, zróżnicowana komunikacja z dziećmi i rodzicami, budowanie wizerunku marki godnej zaufania, zaangażowanie odbiorcy i przekonanie go do zakupu w nowoczesny sposób – to aktualne wyzwania marketerów reprezentujących marki z branży dziecięcej i parentingowej. Producenci i usługodawcy pracują nad konkurencyjnością i innowacyjnością swoich produktów a jednocześnie poszukują optymalnych sposobów na pozyskanie lojalności rodziców i dzieci, które mają coraz większy wpływ na decyzje zakupowe. Sama siła i magia marki już nie wystarczy.

W dniach 27-28 września 2017 roku w Warszawie odbędzie się druga edycja Forum Kids Products Marketing, podczas której praktycy, liderzy rynku produktów dla dzieci i rodziców będą mieli wyjątkową okazję do wymiany doświadczeń. W ramach dwóch sesji tematycznych (Okres parentingowy + dzieci do lat 2 oraz Produkty dla dzieci w wieku 2-15 lat) praktycy marketingu i sprzedaży podzielą się swoim know-how i wiedzą oraz zaprezentują case studies.

Do zaprezentowania kampanii efektywnie wykorzystujących aktualne trendy, nowoczesne narzędzia  i kanały komunikacji  zostali zaproszeni m.in. przedstawiciele takich marek i firm jak: Moviestarplanet, Lotte Wedel, Piotr i Paweł, Decathlon, Ikea Centres Polska, Marko, Medela, Microsoft, Laboratoires Expanscience Polska, PZU, dunnhumby, Wader-Woźniak, PKO Bank Polski, Whisbear, Turtle Entertainment, Porsche, Vipera, Omnipro, TBM i wielu innych.Natomiast najciekawsze tematy zostały wyselekcjonowane w drodze wywiadów z praktykami kids marketingu, w ankietach oraz poprzez dokładny, tematyczny research.

Więcej informacji i rejestracja uczestnictwa na stronie wydarzenia: www.kids-marketing.pl

Relacja wideo z edycji 2016

Patronem medialnym wydarzenia jest OOH magazine.

MW

 

Dodane tagi