NEWS

Celuch Consulting – wiedza, produkt, motywacja 

Firma Celuch Consulting założona przez Krzysztofa Celucha rozpoczęła oficjalnie działalność. Nowo powstała firma pomaga klientom w obszarach realizacji celów biznesowych i rozwoju biznesu, tworzy strategie, prowadzi badania.

Celuch Consulting działa w obszarze badań i współpracy przy budowaniu edukacji przyszłości w oparciu o trzy filary: wiedzę, produkt i motywacje. Oferta firmy to m.in. budowanie strategii obiektów i hoteli, biur marketingu miejsc, jednostek odpowiedzialnych za promocję miast i regionów, stowarzyszeń oraz firm działających w obszarze przemysłu spotkań, badania i analizy w zakresie przemysłu spotkań czy opracowywanie raportów statystycznych i badanie wpływu ekonomicznego. W zakresie działań Celuch Consulting znajdują się także szkolenia dotyczące m.in. motywacji, modeli współpracy czy zarządzania organizacją wydarzeń, konsultacje biznesowe oraz prezentacje i wykłady. – Badania naukowe, szkolenia i wystąpienia opieram na wiedzy z zakresu, ekonomii, psychologii biznesu, socjologii, marketingu i kulturoznawstwa – mówi Krzysztof Celuch, założyciel Celuch Consulting. – Merytoryka jest nadrzędną wartością naszych działań, którą wspieramy kreacją i logistyką – podkreśla.

- Jestem mówcą, trenerem, konsultantem biznesowym, wykładowcą akademickim i przedsiębiorcą. Specjalizuje się w przemyśle spotkań, event marketingu i zarządzaniu wydarzeniami. Do lipca tego roku był kierownikiem Poland Convention Bureau. Doświadczenie zawodowe zdobywał, pracując w biurach marketingu miejsc, działając w międzynarodowych stowarzyszeniach i organizacjach oraz prowadząc działalność naukową. Jako wykładowca współpracuje m.in. z San Diego State University, Skema Business School, Szkołą Główną Turystyki i Rekreacji (Grupa Uczelni Vistula), Uniwersytetem Warszawskim, Uniwersytetem Mikołaja Kopernika w Toruniu. Jest autorem artykułów i książek z obszaru przemysłu spotkań, raportów i projektów badawczych, w tym pierwszego w Polsce, a ósmego na świecie raportu „Wpływ ekonomiczny przemysłu spotkań na gospodarkę” (Poland Meetings Impact). Występuje jako keynote speaker na kongresach naukowych i branżowych, konferencjach biznesowych czy spotkaniach typu kick-off. Posiada międzynarodowe uprawnienia trenerskie w zakresie certyfikacji MPI Global Training, Sustainability in Tourism, Certificate Incentive Specialist, EventCanvas. Laureat wielu międzynarodowych nagród i wyróżnień, m.in. MPI Rise Award Young Professional Achievement 2009/2010, CIC Young Pacesetter Award 2012, honorowej odznaki „Za zasługi dla turystyki”, Meeting Architects: 40 Under 40”. - mówi Krzysztof Celuch.

Jest absolwentem turystyki i rekreacji na AWF w Warszawie oraz doktor nauk humanistycznych w zakresie nauk o polityce Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.

MW