NEWS

Anna Rogowiecka partnerem w ROOTS

Anna Rogowiecka partnerem w ROOTS

Do zespołu założycielskiego agencji ROOTS - Anny Godzisz i Gabrieli Żółtanieckiej, w roli partnera, dołączyła Anna Rogowiecka. Od teraz odpowiada za wizerunek i rozwój agencji, a także koordynację postępowań przetargowych.

Połączenie kompetencji ROOTS z doświadczeniem nowej partnerki poszerza ofertę dla obecnych, a także przyszłych klientów. ROOTS specjalizuje się w tworzeniu strategii komunikacji dla firm i marek, działaniach Public Relations (marek, korporacyjnym, wewnętrznym), kampaniach online i w mediach społecznościowych, influencer marketingu, a także organizuje wydarzenia specjalne. Teraz zapewni klientom kompleksową obsługę projektów marketingowych.

Anna Rogowiecka przez ostatnie 4 lata pracowała w agencji Plej. Najpierw jako business development, następnie marketing & PR director. Wcześniej zdobywała doświadczenie
w agencjach Prowokator, After Hours oraz Event Public Relations, gdzie przez 8 lat dbała o dział new business, a także realizowała wydarzenia specjalne. Jest absolwentką psychologii społecznej SWPS, broniła pracy o języku perswazji publicznej u profesora Bralczyka. Prywatnie mama Poli i Adama, była tancerka, a obecnie sędzia tańca sportowego, fanka kryminałów i kolekcjonerka magnesów.

Anna Godzisz jest z wykształcenia politologiem. Od ponad 15 lat zajmuje się budowaniem wizerunku i reputacji osób, instytucji, firm i marek. Jako rzeczniczka prasowa Ministra Kultury wdrażała strategię promocji kultury i dziedzictwa narodowego w środkach masowego przekazu. Pełniła również funkcję rzeczniczki prasowej i szefowej działu PR Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej. Doświadczenie agencyjne zdobywała w Bell Pottinger Sans Frontieres oraz Values Grupa Firm Doradczych. Od 2012 roku jest partnerem zarządzającym w agencji ROOTS. Prywatnie mama Leona i miłośniczka podróży kulinarnych.

Gabriela Żółtaniecka, absolwentka socjologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów MBA (zarządzanie i marketing). Posiada wieloletnie doświadczenie w tworzeniu strategii komunikacji, budowania wizerunku marki i marketingu produktów wrażliwych.
W latach 2005-2008 redaktor naczelny polskiej edycji magazynu dyrektorów marketingu „CMO Chief Marketing Officer”. Wcześniej pracowała jako doradca zarządów ds. marketingu i dyrektor marketingu serwisów internetowych i wydawnictw, między innymi w IDG Poland SA, GoldenLine.pl, CXO Media, P.W. Rzeczpospolita SA. W czasie wolnym słucha muzyki klasycznej i gra w golfa.

Agencja ROOTS od 5 lat buduje obecność marek w mediach i świadomości odbiorców. Tworzy strategie, które łączą różne obszary komunikacji, narzędzia i media. Jest laureatem Kreatury 2016 za kampanię „Zostań sprzymJEŻeńcem” zrealizowanym wspólnie z GoldenSubmarine i Mediavest dla Grupy Żywiec, brązowego Effie za „Powrót EB” – projekt zrealizowany wspólnie z agencjami GONG, JUST i domem mediowym Mediavest, a także Kreatury 2015 w kategorii Kampanie Społeczne/CSR za Plebiscyt „Polacy z Werwą” zrealizowanym wspólnie z zespołem projektowym PKN Orlen. ROOTS otrzymało także nominację w tegorocznym konkursie Effie za kampanię „Oficjalne piwo nieoficjalnej Warszawy” dla piwa Królewskie.

Wśród aktualnych klientów agencji znajdują się: Grupa Żywiec (m.in.: marki Żywiec, Desperados, EB, Królewskie, Warka Radler), Sokołów, Polfarmex, Media Markt, Saturn.

W ROOTS pracuje na stałe 14 osób. Agencja posiada również stałe grono konsultantów zewnętrznych. W najbliższym czasie do zespołu dołączą kolejni specjaliści.

Zaangażowanie Ani i Gabrieli w tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji dla klientów jest ponadprzeciętne, czego efektem są nieschematyczne, innowacyjne projekty realizowane przez ROOTS. Gdy połączyłam ten fakt z kreatywnością i profesjonalizmem zespołu, zobaczyłam drogę, którą chcę podążać, a właściwie ją rozbudować. Agencja zatrudnia świetnych specjalistów od PR, komunikacji online, współpracy z influencerami, organizatorów wydarzeń specjalnych. Posiada również własne studio kreacji graficznej. Ma zatem wszelkie kompetencje do obsługi zintegrowanych projektów marketingowych. Ponadto ROOTS wywodzi się z mojej ulubionej, ale jakże trudnej dyscypliny jaką jest Public Relations. Jest to bardzo wymagający i odpowiedzialny element działań realizowanych dla ludzi, firm i marek, a agencja ROOTS niejednokrotnie już pokazała, że jest w tym specjalistą i umie wziąć odpowiedzialność za działania wizerunkowe, a także sytuacje kryzysowe. Z takim doświadczeniem i dojrzałością z powodzeniem zrealizujemy wspólnie niejedną, wyróżniającą się, kampanię zintegrowaną - mówi Anna Rogowiecka.

MW

Dodane tagi