NEWS

Power(full) Brand – forum dedykowane praktykom skupionym na rozwoju i sile marki

Firma Blue Business Media już po raz drugi zorganizuje Forum Power(full) Brand, jedyne w Polsce forum w całości dedykowane praktykom skupionym na rozwoju i sile marki – ze szczególnym naciskiem na digital.

Dwudniowe spotkanie gromadzi Dyrektorów Marketingu i Brand Managerów odpowiedzialnych za zarządzanie wiodącymi markami i ich skuteczną, nowoczesną komunikacją.

Swoimi doświadczeniami w tym roku podzielą się przedstawiciele m.in.: New Balance, Chicco, Marwit, COTY, Green Caffè Nero, Kompania Piwowarska, Sanofi, UPC Polska, Goodyear Tire and Rubber Company, Starcom, Polsat Media, Facebook, Google, Fundacja Banku Zachodniego WBK, Mullen Lowe Mediahub, Publicis Groupe czy Grupa Adamed i LifeTube.

W dniu poprzedzającym Forum odbędą się również całodniowe warsztaty Influencer Marketing z gościnnym udziałem Influencerów. O modelach współpracy, efektywności
i pomiarze kampanii oraz o tym jak budować wizerunek marki i jej komunikację dzięki influencerom opowiedzą sami Influencerzy: Paulina Mikuła, Karol Paciorek, Zuzanna Matejkowska, Piotr Ziemniak Latała, Bartłomiej Tivolt Ratoń.

Poprzednia edycja Forum zgromadziła ponad 20 prelegentów i 120 uczestników, którzy podczas dwóch dni dzielili się nie tylko swoimi strategiami rozwoju marek, ale również błędami, które popełnili i wnioskami jaki wyciągnęli na ich podstawie.

Forum odbędzie się w dniach 22-24 listopada 2017, w Warszawskim Centrum EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14.

OOH magazine jest partnerem wydarzenia.

www.brand-power.pl

KL

 

Dodane tagi