NEWS

BRAVE partnerem i producentem otwarcia nowej Hali Gwardii

Na mapę stolicy powróciło kolejne historyczne miejsce zakupów i towarzyskich spotkań. Otwarta na nowo w dniach 29 września – 1 października br. Hala Gwardii to połączenie tradycyjnego targu z lokalami gastronomicznymi oraz specjalistycznymi sklepami. Partnerem i producentem otwarcia była agencja Brave.

Agencja odpowiedzialna była za stworzenie scenariusza otwarcia oraz koordynację działań podczas wydarzenia. Była również konsultantem działań Hali Gwardii zarówno od strony technicznej, jak i komunikacyjnej podczas współpracy z innymi partnerami.

- Do projektu zaangażowaliśmy się zaledwie trzy tygodnie przed oficjalnym otwarciem Hali, dlatego też naszym priorytetem było przeprowadzenie szybkiego i efektywnego procesu produkcyjnego. Zebranie licznych pomysłów osób zaangażowanych w otwarcie było sporym wyzwaniem, ale dzięki ogromnemu zaangażowaniu zespołu wypracowaliśmy spójną koncepcję – mówi Tomasz Dworak, Dyrektor Zarządzający. – Możliwość otwarcia miejsca o sportowym duchu i tak ciekawej historii dodatkowo nas motywowała – dodaje Dworak.

Trzydniowe otwarcie zgromadziło wielu gości, którzy mieli okazję skorzystać z szeregu przygotowanych dla nich atrakcji. Warsztaty i pokazy kulinarne, wystawy fotografii, pokazy sportowe i występy artystyczne idealnie wpisały się w klimat nowej Hali Gwardii łącząc pasjonatów dobrego jedzenia i kultury. 

Dodatkowo w poniedziałek 2 października br. agencja razem z Halą Gwardii zaprosili na prezentację nowej lokalizacji przedstawicieli branży eventowej. W czasie spotkania goście zapoznali się z bogatymi możliwościami aranżacyjnymi wnętrza Hali. Wieczór uświetnił jubileuszowy spektakl kabaretu Pożar w Burdelu. – Cieszę się, że przy okazji otwarcia udało się zorganizować również spotkanie naszej branży, które było okazją nie tylko do zapoznania się z obiektem, ale również do integracji naszego środowiska – mówi Tomasz Dworak

MW

Dodane tagi