NEWS

Agencja endorfina events dla marki Ballantine’s

Agencja endorfina events odpowiadała za ekspozycję marki Ballantine’s podczas finału Boiler Room’s True Music w Warszawie międzynarodowego cyklu imprez muzyki klubowej.

Boiler Room to platforma koncertowa promująca młodych, obiecujących artystów muzyki elektronicznej. Pod hasłem Boiler Room’s True Music odbywają się w różnych miejscach na świecie eventy muzyczne, transmitowane na żywo w Internecie (na platformie). Przestrzeń jest tak zagospodarowana, aby na froncie stała scena z DJem ustawionym przodem do kamery, a za nim uczestnicy wydarzenia. Dzięki temu rozwiązaniu, widzowie w sieci mogą przyglądać się zarówno pracy DJa, jak i zabawie uczestników eventu.

 

- Cyklowi patronuje marka Ballantine’s, jednej z najpopularniejszych na świecie whisky. W ramach warszawskiego eventu, odpowiadaliśmy za ekspozycję i komunikację z widzem tego brandu” — mówi Klaudia Nakulska, project manager w endorfina events. Na lokalizację Boiler Room’s True Music — jednego z najważniejszych wydarzeń w kalendarzu muzyki klubowej wybrano przestrzeń postindustrialną przy Szwedzkiej w Warszawie. Dzień wcześniej odbyło się Forum True Music, w którym uczestniczyło przeszło 100 osób. W ramach paneli tematycznych dyskutowano na temat kondycji sceny muzyki elektronicznej w Polsce, jej przyszłości czy też roli, jaką artyści pełnią we współczesnym świecie.

Warszawski event był ostatnim w tegorocznym cyklu wcześniej odbyły się one m.in. w Rosji, Hiszpanii, Brazylii i RPA a udział w nim wziął Seth Troxler, legenda amerykańskiej muzyki house i techno, Craig Richards, a także Brodka, Catz’n’Godz i Bartosz Kruczyński.

 

endorfina events x boiler room from endorfina events on Vimeo.

MW

Dodane tagi