NEWS

Subtelna reklama, czyli 3 proste sposoby na osiągnięcie pozytywnego wizerunku firmy

Rzeczywistość, w której żyjemy, nie istniałaby bez reklam. Otaczają nas te wszystkie świecące billboardy, wystawy sklepowe z przepychem, nie wspominając już o telewizji, prasie, czy Internecie, gdzie na każdej stronie pojawia się kilka lub kilkadziesiąt reklam. Na każdym kroku jesteśmy zarzucani stertą przekazów. I co? Mamy tego dosyć. Dlatego żeby zbudować pozytywny wizerunek swojej firmy zastanówmy się lepiej, jak inaczej dotrzeć do klientów? Mamy na to kilka sposobów!

 

1. Mały prezent, mała reklama

Po pierwsze, powinniśmy być wdzięczni Klientom, że kupują u nas lub korzystają z naszych usług. A jak najlepiej im za to podziękować? Oczywiście prezentem. Tym bardziej, że niedługo będziemy mieli ku temu wyjątkową okazję. Ale jaki prezent wybrać? Oczywiście mogą to być oklepane smycze czy breloczki, jednak lepiej zainwestować w coś bardziej oryginalnego. Idealna będzie odzież reklamowa z logotypem firmy. Obecnie na rynku można znaleźć nie tylko proste T-shirty, ale również modne koszulki oversize, bluzy, torby bawełniane czy eleganckie koszule.

Szeroki wybór produktów, bo aż ponad 5000, posiada w swojej ofercie hurtownia odzieży reklamowej OpenWear. Dodatkowo, jedną z działalności firmy Reflect z Poznania, do której należy wspomniana hurtownia, jest znakowanie odzieży. Koszt wykonania nadruków na koszulkach metodą sitodruku sięga naprawdę kilku złotych łącznie z koszulką, dlatego naprawdę warto o tym pomyśleć.

Dzięki temu zyskujemy nie tylko oryginalny i praktyczny prezent dla Klienta, ale również delikatną reklamę.

2. Jak Cię widzą, tak Cię piszą

Nic tak nie wpływa na wizerunek naszej firmy, jak wygląd jej pracowników. I tutaj znowu powraca jak bumerang temat odzieży reklamowej. Jednolicie ubrani pracownicy podnoszą prestiż firmy. I wcale nie musi to być korporacja czy bank, gdzie wszyscy będą ubrani w eleganckie koszule. Zwróciłeś kiedyś uwagę, że na wielu stacjach benzynowych pracownicy mają firmowe koszulki polo z logotypem czy bluzy lub kurtki z logo firmy? Czy raziła Cię taka reklama? Z pewnością nie. Pracownicy ubrani w odzież firmową opatrzoną logo wyglądają profesjonalnie i estetycznie, a co najważniejsze, wzbudzają w nas jako konsumentach pozytywne odczucia i podnoszą prestiż firmy.

 

3. Pełen profesjonalizm dzięki charytatywnym akcjom

Każda firma chce wyglądać w oczach Klientów na profesjonalną. Jak już wspomnieliśmy, można to osiągnąć poprzez drobne upominki z logotypem firmy czy jednolity wygląd swoich pracowników. Można też poświęcić troszkę swojego budżetu, aby włączyć się w ważne dla naszej branży akcje, które również z pewnością ocieplą wizerunek naszej firmy. Co to może być? Charytatywny maraton, zbiórka pieniędzy, licytacja. A co na taką licytację przeznaczyć? Najlepiej coś praktycznego, co przyda się każdemu! I tutaj również doskonała będzie odzież reklamowa z logotypem. Jako sponsorzy maratonu możecie ufundować uczestnikom sportowe koszulki, na których zostanie umieszczone logo Waszej firmy. Dzięki temu inni dowiedzą się, że włączyliście się w daną akcję pomocy i sukces gwarantowany!

www.reflect.pl
www.openwear.pl

JK

Dodane tagi

OOHMagazine festiwalmarketingu.pl