Logo

Event MIX

„Targi 4.0” podsumowanie II edycji konkursu | PIPT

Realizując swoją misję, Polska Izba Przemysłu Targowego zorganizowała pierwszą edycję konkursu „Targi 4.0” na przełomie 2018 i 2019 r. Konkurs cieszył się dużym zainteresowaniem uczestników. Nagrodę główną zdobyła studentka Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu Malwina Maier – za pracę pt. „Targi Dają Więcej – korzyści z udziału w targach”. Nagrody laureatom konkursu zostały wręczone na uroczystej Gali przy okazji obchodów Global Exhibitions Day 2019.

Celem Konkursu jest szeroko rozumiana promocja idei targów, spotkań bezpośrednich oraz doświadczania rzeczywistości 5 zmysłami. Istotą jest także zwrócenie uwagi na różnorodność imprez targowych i wystawienniczych, ich ciekawą tematykę, często niezwykłą formę oraz interesujące i porywające imprezy towarzyszące. Równie ważnym celem jest edukowanie przyszłych kadr dla rynku  targowego. Przy okazji Konkursu pragniemy także zachęcić studentów szkół wyższych w Polsce do wspólnego świętowania Global Exhibitions Day, w ramach którego Konkurs jest organizowany.

Druga edycja Konkursu „Targi 4.0” odbyła się na przełomie 2019 i 2020 roku. Zadaniem uczestników było przygotowanie spotu promocyjnego albo prezentacji multimedialnej na jeden z dziesięciu tematów poświęconych branży targowej, jej przyszłości, a także narzędziom, które organizatorzy targów mogą wykorzystywać w promocji swoich wydarzeń. Do wygrania były atrakcyjne nagrody m.in. stypendium o wartości 3 tys. złotych, tablety czy inne nagrody rzeczowe.

Patronat nad Galą wręczenia nagród objął Minister Nauki i Szkolnictwa Wyższego Jarosław Gowin. Patronat medialny nad wydarzeniem objął OOH magazine.

AS