NEWS

Peppermint inspiruje z KUPCEM

„Zdrowa inspiracja na co dzień”, pod takim hasłem wystartowała kampania reklamowa wafli ryżowych firmy KUPIEC, jednego z największych producentów zdrowej żywności. Agencja Peppermint odpowiada za obsługę reklamową 360 i szeroko zakrojoną kampanię wizerunkową.

Agencja Peppermint opracowała całościową strategię pozycjonowania produktu i kompleksową kreację. Stworzyła też landing page “Zdrowa Inspiracja" (www.kupiec.pl/zdrowainspiracja/) w całości poświęcony waflom, na którym umieszczone są przepisy na zdrowe i smaczne przekąski.

- Kampania Wafli KUPIEC, które zaproponowała agencja Peppermint, to zupełnie nowe podejście do reklamowania produktów spożywczych. Chcemy, żeby nasza nowa kampania inspirowała wszystkich, którzy szukają nie tylko zdrowych, ale przede wszystkim smacznych przekąsek – mówi Izabela Jaskólska dyrektor marketingu w firmie KUPIEC.

Współpraca między firmą KUPIEC i agencją Peppermint rozpoczęła się w styczniu, po wygranym przetargu, w którym starowały trzy agencje.

- Naszym celem było zwiększenie świadomości produktu i zainspirowanie odbiorców do tworzenia z wafli posiłków na każdą okazję. Postanowiliśmy zrobić to w oryginalny sposób – nie wprost. Zamiast pojawiających się najczęściej zdjęć jedzenia, postawiliśmy na lifestylową zabawę z odbiorcą. Każdy smak reprezentuje rysunkowa postać nawiązująca do popkultury, która zamiast głowy ma... wafel! W ten sposób powstał ciekawy i odważny koncept, który wyróżnia produkty marki na rynku, przyciąga uwagę i bawi – mówi Ewa Cymer, Co-Managing Director/Creative Director w agencji Peppermint.

W kampanii wykorzystano telewizję, prasę, outdoor oraz Internet. Za kompletną kreację odpowiada agencja Peppermint. Zakupem mediów w Internecie zajął się dom mediowy Mindshare. Kampania potrwa do końca roku.

JK

Dodane tagi