NEWS

Grzegorz Krychowiak promuje telewizory Samsung 2016

Już dziś można zobaczyć Grzegorza Krychowiaka w najnowszej kampanii Samsung Electronics Polska. Gwiazda polskiej piłki nożnej wesprze kampanię marketingową telewizorów Samsung pod hasłem Wszyscy Żyjemy #dlaemocji.

Rok 2016 to niezwykły czas dla fanów sportu. Na największe sportowe emocje z niecierpliwością czekają kibice na całym świecie. Najwyższej klasy rozgrywki będą śledzić również miliony Polaków.

Już niedługo większość z nas zasiądzie przed telewizorami, aby kibicować swoim ulubionym drużynom. Dzięki innowacyjnym telewizorom Samsung SUHD 2016 oraz współpracy ze światowej klasy piłkarzem chcemy dostarczyć polskim kibicom emocje na najwyższym poziomie – mówi Olaf Krynicki, Rzecznik Prasowy Samsung Electronics Polska.

Funkcja HDR, technologia Quantum Dot, rozdzielczość 4K i konstrukcja 360 oraz ekran bez ramek w telewizorach Samsung zagwarantują niesamowicie realistyczne kolory, doskonałą jasność i szczegółowość obrazu, dzięki czemu kibice będą mogli poczuć się jak na stadionie.

Emocje, które towarzyszą mi podczas grania meczu, są nie do opisania. Mecz z perspektywy boiska wygląda zupełnie inaczej niż z trybun. Na szczęście mam możliwość porównania tych dwóch punktów widzenia. Przez ostatni rok mecze naszych rywali, jako kibic, oglądałem na telewizorze Samsung SUHD. Wrażenia były niesamowite – mówi Grzegorz Krychowiak, piłkarz klubu Sevilla FC.

Wizerunek Grzegorza Krychowiaka zostanie wykorzystany w spocie reklamowym w kinach, internecie i w kanałach social media oraz w kampanii PR (TBC). Cała kampania podpisana będzie hasztagiem #dla emocji.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Leo Burnett, a za produkcję FDR Studio. Media planuje agencja Starcom, a za działania Public Relations odpowiada Havas PR Warsaw.

KL

Dodane tagi