ARTYKUŁ

El Padre zrealizowało Galę Superbrands

17 maja 2016 roku odbyła się Gala X jubileuszowej edycji Superbrands. Agencja El Padre było odpowiedzialna za realizację tego wydarzenia.

Podczas uroczystej gali przedstawiciele 42 najsilniejszych marek na polskim rynku odebrali statuetki Superbrands. Nagroda honorowa za szczególne zasługi dla promocji marki „Polska” w świecie trafiła w ręce Agnieszki Radwańskiej, a statuetkę Culture.pl Superbrands, przyznawaną twórcom, którzy najskuteczniej wspierają obecność polskiej kultury za granicą, otrzymali Mariusz Treliński i Boris Kudlička.

Galę zorganizowaną w siedzibie Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN poprowadziły: Nina Kowalewska-Motlik i Alicja Resich-Modlińska. Dla gości wystąpił duet: Kasia Stankiewicz (śpiew) i Aleksander Dębicz (fortepian).

Agencja El Padre odpowiadała za kompleksową realizacją wydarzenia w tym m. in. za kreację, oprawę scenograficzną, przygotowanie animacji, multimedia, nagłośnienie, catering, nadzór realizacyjny i produkcyjny.

Projekt Superbrands jest obecny w Polsce od 2004 roku. W każdej edycji wyłaniani są liderzy wśród marek biznesowych i konsumenckich. Tytuły Superbrands przyznawane są na podstawie wyników corocznych niezależnych badań rynku oraz głosów tzw. Rady Marek - niezależnego gremium ekspertów w dziedzinie marketingu, reklamy i brandingu.

PP

Dodane tagi