NEWS

Założyciele Grupy Wirtualna Polska z tytułem „Ludzie Roku” Innovation AD #Award 2016

GAME CHANGER, przyznawana w ramach konkursu Innovation AD #Award, to nagroda specjalna za najbardziej innowacyjne i przełomowe działania/ idee w branży komunikacji marketingowej, marketingu, mediach i biznesie, które miały wpływ nie tylko na obraz naszej rzeczywistości dzisiaj, ale również na jej kształt w przyszłości.

W tym roku jurorzy konkursu pod przewodnictwem Piotra Voelkela, założyciela Grupy Kapitałowej VOX, Rafała Ciszewskiego, Wiceprezesa Zarządu K2 Internet oraz CEO K2 Media i Piotra Jasia, General Manager CEE, BlaBlaCar zdecydowali o przyznaniu nagrody specjalnej GAME CHNAGER w kategorii „Człowiek Roku/ Ludzie Roku” założycielom Grupy Wirtualna Polska, Jackowi Świderskiemu, Krzysztofowi Sierocie i Michałowi Brańskiemu. „Tytułem CZŁOWIEKA ROKU, a właściwie LUDZI ROKU jury uhonorowało wybitnych i odważnych managerów. To ludzie z ogromną energią, którzy stale uzupełniają kompetencje swojej firmy i zwiększają skalę jej działania. Dzięki ich ruchom biznesowym, zmieniony został znacząco układ sił w mediach. Udowodnili, że w dobie internetu najważniejsze są: przemyślana strategia, pomysł i konsekwencja. W ostatnim czasie ich firma wyszła poza swoje dotychczasowe ramy i wzbogaciła m.in. o content wideo offline. – czytamy w uzasadnieniu.

Kandydatury do nagród typowały osoby i firmy, które w poprzednich edycjach konkursu pełniły funkcje Przewodniczących konkursu oraz laureaci nagród specjalnych. Ostateczną decyzję podjęli tegoroczni jurorzy konkursu.

W ramach konkursu Innovation AD #Award nagrodzono też nowoczesny produkt dla Millenialsów, o2  łączący aplikacji mobilnej, serwisu internetowego i elementy charakterystyczne dla social mediów [kategoria Produkt/ komercyjne projekty, zwycięzcy: Grupa Wirtualna Polska (firma zgłaszająca) i Grandes Kochonos, BNA (firmy współzgłaszające)/ o2 Serce Internetu (tytuł)/ Grupa Wirtualna Polska (klient)/ o2 (produkt)]. Wprowadzeniu nowego O2 towarzyszyły śmiały rebranding i kampania wizerunkowa pod hasłem „O2. Serce internetu”. Logo i nowy system identyfikacji wizualnej o2 opracowała Agencja BNA. Autorem kreacji i koncepcji kreatywnej kampanii jest Grandes Kochonos. Nagrodę „za stworzenie innowacyjnego produkt skierowanego do rozproszonej grupy Millenialsów – nowe podejście do projektowania produktu mediowego, tworzenia i wydawania treści oraz komunikacji marketingowej” w imieniu Grupy WP odebrała Edyta Sidwa, Dyrektor Produktu Rozrywka i Serwisów Gwiazdorskich.

To kolejna nagroda dla o2; marka o2 została uznana za najmocniejszą markę w segmencie usługi i działalność deweloperska w rankingu „Rzeczpospolitej”.

Innovation AD #Award  nagradza działania wykraczające poza standard, promując i definiując innowację jako zmianę w zakresie idei produktu lub usługi, ich modelu biznesowego, dystrybucj, komunikacji, generowania sprzedaży. W konkursie biorą udział nowe produkty i modele biznesowe, projekty z dziedziny marketingu oraz komunikacji marketingowej. Niezależnie od kanału, narzędzia, zasięgu i niezależnie od tego, czy powstały w agencji mediowej, kreatywnej, u klienta, czy w medium.

Organizatorem Innovation AD #Award  jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

JK

 

Dodane tagi