NEWS

18 Havas Warsaw startuje w Polsce

18 Havas Warsaw startuje w Polsce

W Warszawie odbyła się inauguracja nowej jednostki biznesowej, funkcjonującej w ramach Havas Media Group, 18 Warsaw. Na czele warszawskiej 18 stanął Dominik Komar, który wraz z czteroosobowym zespołem będzie odpowiadać za eksplorację innowacji w środowisku startupowym, a także w mediach, kulturze czy technologii oraz tworzenie na ich bazie dedykowanych i nowatorskich rozwiązań komunikacji marketingowej.

18 Warsaw to nowa jednostka w strukturze Havas Media Group, której działalność będzie skupiać się na tworzeniu innowacyjnych projektów komunikacyjnych i intermediowych, z wykorzystaniem potencjałów startupów oraz wyników badań ośrodków akademickich na całym świecie, takich jak UCLA, Technion czy Annenberg Innovation Lab. Jednym z głównych obszarów działania 18 Warsaw będzie ścisła współpraca z funduszami venture capital oraz akceleratorami przy rozpoznaniu, opiniowaniu oraz biznesowym wykorzystywaniu startupów. 18 Warsaw będzie wspierać fundusze oraz startupy na zasadzie mentoringu oraz dopracowywania ich koncepcji biznesowych, filtrować najbardziej obiecujące firmy, a także organizować comiesięczne pitching sessions. Co ważne, 18 Havas to również niestandardowe rozwiązania intermediowe i awangarda w testowaniu nowych kanałów i form komunikacji, wszędzie tam, gdzie zaciera się granica między offline/online, światem realnym, a interakcją w środowisku digitalowym czy VR. Nadrzędną ideą w tych projektach jest poszukiwanie przestrzeni, w których przełamywane byłyby granice konwencjonalnej komunikacji.

– Wejście 18 Warsaw na polski rynek jest kontynuacją projektu Innovation Lab, w ramach którego proponujemy klientom interaktywne projekty komunikacyjne, które wykorzystują najnowsze trendy, takie jak Internet Rzeczy czy wirtualna rzeczywistość. Teraz rozszerzamy naszą ofertę o zupełnie nowe obszary, nawiązujemy współpracę ze środowiskiem akademickim i startupowym, co ważne, nie tylko z Polski, ale też ze wszystkich dużych ośrodków innowacji na świecie. Dzięki temu, wszędzie tam, gdzie istnieje struktura 18 Havas, klienci mają dostęp do najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych i komunikacji marketingowej – mówi Dominik Komar, Head of 18 Warsaw.

Zespół 18 Warsaw będzie tworzyć rozwiązania na styku mediów, sztuki, kultury, contentu, danych i technologii bazujące na wiedzy na temat tego, co dzieje się na rodzimym rynku, jak również technologicznym wsparciu płynącym z globalnej kolaboracji w czasie rzeczywistym ze wszystkimi oddziałami 18 Havas na całym świecie (m.in. Dolina Krzemowa, Tel Awiw, Seul, Londyn, Paryż). Pozwala to wszystkim jednostkom 18 Havas na natychmiastowy dostęp do globalnego know-how, kontaktów, partnerów czy startupów. Finalnie, taki model współpracy przekłada się bezpośrednio na jakość rozwiązań oferowanych klientom w Polsce, jak i na całym świecie, a także międzynarodowe możliwości rozwoju polskich startupów, ponieważ najciekawsze z nich będą zgłaszane do globalnej sieci 18 Havas.

- Obecne każda marka dostrzega potrzebę innowacji w komunikacji marketingowej i biznesie. W dobie coraz szybciej następujących zmian technologicznych, mód czy narzędzi każdy z nas chciałby wiedzieć jakie trendy będą widoczne na rynku w najbliższej przyszłości, a jakie go zdominują. My chcemy wdrażać i rozwijać tę inicjatywę. Dlatego przystąpiliśmy do struktur międzynarodowych tworząc 18 Warsaw, żeby móc budować dla naszych klientów strategię opartą o przewidywania i wyniki badań najlepszych ośrodków akademickich na świecie – podkreśla Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group.

18 Havas działa obecnie m.in. w takich ośrodkach jak: Paryż, Los Angeles, Tel Awiw, Seul, Bogota, Miami czy Londyn, gdzie współpracuje także z ośrodkami naukowo-badawczymi i branżą startupową. Globalnym szefem 18 Havas jest Frédéric Josué, w Polsce na czele jednostki stoi Dominik Komar, Head of 18 Warsaw. Więcej informacji można znaleźć tutaj: www.18havas.io

Dzięki Social Newsroomowi, stworzonemu przez zespół Socialyse, wszyscy zainteresowani konferencją mogli na bieżąco śledzić przebieg wydarzenia i jego treści w kanałach społecznościowych.

 JK

Dodane tagi