NEWS

click community dla Lufthansa Global Business Center

Współpraca, polegająca na obsłudze kanałów social media, trwająca od maja ma na celu budowę pozytywnego wizerunku LGBC jako wartościowego pracodawcy.

Od maja fanpage Lufthansa Global Business Center zdecydowanie zmienił kierunek i sposób komunikacji. To zasługa współpracy krakowskiego centrum biznesowego Grupy Lufthansa z agencją social media click community.Głównym celem działań w social media dla LGBC jest zbudowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy (employer branding) oraz wsparcie procesów rekrutacyjnych firmy. Komunikacja na Facebook’u jest skierowana głównie do młodych mieszkańców Krakowa i okolic. Posty tworzone są w języku angielskim oraz polskim.

Click community odpowiada za kreację graficzną profilu na Facebook’u, tworzenie angażujących postów oraz moderowanie dyskusji. Lufthansa Global Business Center w Krakowie to jedno z trzech na świecie tego typu centrów administracyjnych. Rola LGBC polega na zapewnieniu szerokiego zakresu najwyższej jakości usług z zakresu księgowości oraz usług biznesowych dla spółek grupy Lufthansa. Zakres usług obejmuje m.in. obszary Finansów, Księgowości, Human Resources oraz Zakupów. Krakowski odział zatrudnia ok. 900 osób i oferuje pracę w międzynarodowym środowisku. LGBC należy do jednego z większych klientów biznesowych click community, dla którego realizuje kampanię wizerunkową. 

Za realizację działań kreatywnych po stronie agencji odpowiada Katarzyna Gurtler. 

Link do profilu Lufthansa Global Business Center: www.facebook.com/LufthansaGlobalBusinessServicesKRK

JK

Dodane tagi