NEWS

II edycja Customer Congress

Customer Congress to wyjątkowe wydarzenie skupiające liderów branży Contact Center oraz dyrektorów i menedżerów odpowiedzialnych za szeroko rozumianą obsługę klienta. Podczas Customer Congress będzie można spotkać ekspertów, konsultantów i praktyków z największych polskich firm, którzy poruszą najważniejsze tematy dotyczące wyzwań i możliwości stojących przed obsługą klienta.

Pierwszego dnia kongresu, podczas sesji plenarnych uczestnicy spotkają znamienite osobowości ze świata biznesu m.in.: Roberta Krolla (LifeSkills), Michała Sadowskiego (Brand24), Pawła Tkaczyka (Midea).

Drugiego dnia wydarzenia swoją wiedzą i doświadczeniem podzielą się eksperci i praktycy z obszaru obsługi klienta w relacji zarówno B2B jak i B2C. Będzie można dokonać wyboru pomiędzy prezentacjami w ramach trzech ścieżek tematycznych:
- Contact Center – wyzwania i możliwości
- Obsługa klienta – dążąc do doskonałości
- Multichannel czy omnichannel – klient i technologie przyszłości

W drugiej części dnia obędzie się formuła „face to face” z ekspertami w kilku kluczowych dla branży tematach przy Stołach Eksperckich.

Trzeciego dnia kongresu możliwy udział w jednym z dwóch specjalistycznych warsztatów.

Program wydarzenia

Data: 26-28 września 2016
Miejsce: Digital Knowledge Village, Puławska 465, Warszawa.

www.customercongress.pl

OOH magazine jest partnerem konferencji.

KL

Dodane tagi