NEWS

Nowe miejsce i program konferencji Packaging: Marketing & Technology

Nowe miejsce i program konferencji Packaging: Marketing & Technology

Instytut PWN  zaprasza na II edycję konferencji Packaging: Marketing & Technology pod hasłem: NOWE TECHNOLOGIE – SPRAWDZONE WDROŻENIA – SKUTECZNY MARKETING. Wydarzenie odbędzie się 14 października w hotelu Airport Okęcie w Warszawie.

I edycja konferencji, która odbyła się w grudniu ub. roku została przyjęta bardzo dobrze przez uczestników: reprezentantów zarówno dużych przedsiębiorstw, jak i z sektora MŚP, odpowiedzialnych za tworzenie i rozwijanie produktów, projektowanie oraz produkcję opakowań, a także za promowanie marek.

Za najcenniejsze walory spotkania uznano: możliwość zawarcia cennych kontaktów biznesowych, poznanie najświeższych trendów rynku opakowań oraz dostęp do praktycznej wiedzy. Program oraz wysoka jakość wydarzenia zwróciły także uwagę licznych mediów branżowych.

II edycja  Packaging: Marketing and Technology będzie kontynuacją spotkania z zeszłego roku.

Kreowanie wartości marki za pomocą opakowania stało się w dzisiejszych czasach prawdziwym wyzwaniem nie tylko dla grafików, ale dla całego sztabu specjalistów związanych z szeroko pojętym marketingiem. Realia rynkowe, jak również wymagania klientów, są bardzo wysokie, a kolejne debiuty na rynku okazują się coraz trudniejsze.

Podczas konferencji wystąpią m. in.:

Maciej Karłowicz - Kluczowe aspekty współpracy specjalisty ds. opakowań z technologiem produktu przy doborze opakowania. 

Andrzej Kornacki - Jaką etykietę zastosować ? Przegląd możliwości technologicznych.

Michał Kociankowski - Materiały i technologie pakowania wspierające oczekiwany odbiór cech marki i produktu przez konsumenta.

Joanna Kwiczor - Trendy w projektowaniu opakowań. Personalizacja opakowań – przykłady realizacji w branży słodyczy i deserów.

Dorota Kałowska - Projektant, doradca czy opiekun marki? O współpracy klient / projektant w procesie tworzenia skutecznych opakowań.

Krzysztof  Polak - Język wizualny opakowań premium. Opakowania napojów / kosmetyków zróżnicowanych pod względem płci.

Monika Żuraw - Wymagania prawne stawiane papierowym materiałom opakowaniowym.

Małgorzata  Leniarska - Opakowanie jako fundamentalne narzędzie budowania siły marki i dodawania jej energii.

Więcej szczegółów o konferencji i rejestracji: TUTAJ

Patronat nad konferencją objęła Polska Izba Opakowań.

OOH magazine jest patronem medialnym wydarzenia.

JK

 

 

Dodane tagi