NEWS

Albedo Marketing z budżetem marki Foxy

Albedo, specjalizujące się w działaniach z obszaru marketingu zintegrowanego, zwyciężyło w przetargu na przygotowanie i obsługę programu lojalnościowego dla firmy ICT Poland, producenta marki Foxy.

Agencja odpowiadać będzie za realizację czwartej edycji promocji, skierowanej do właścicieli i kierowników małych sklepów detalicznych w całej Polsce. Celem działań jest wsparcie sprzedaży produktów marki Foxy oraz lojalizacja klientów. Osią kampanii   będzie   mechanizm   loteryjny   oraz   comiesięczne   aukcje   z   ekskluzywnymi nagrodami, takimi jak akcesoria Michael Kors, Armani Jeans i Tommy Hilfiger czy też biżuteria z diamentami i wysokiej klasy sprzęt elektroniczny. Kampania B2B rozpocznie się 18 października br. i potrwa do 17 lutego 2017 roku.

***

Albedo Marketing to agencja marketingowa powstała w Poznaniu w 2002 roku, która w tym roku po raz drugi otrzymała tytuł Agencji Marketingu Zintegrowanego Roku, przyznane przez redakcję miesięcznika Media i Marketing Polska. Albedo specjalizuje się w marketingu zintegrowanym. Oznacza to komunikację z odbiorcą – konsumentem za pośrednictwem wielu kanałów, niosących ten sam przekaz dopasowany do potrzeb i oczekiwań odbiorcy. Przez ponad dekadę Albedo zdobyło doświadczenie w projektowaniu skutecznych kampanii marketingowych dla klientów z sektora FMCG i AGD, takich jak Nałęczowianka, McCormick (Kamis i Galeo), Henkel, Whirlpool. Specjalnością agencji są promocje i wsparcie sprzedaży na każdym polu interakcji z konsumentem. Do współpracy z klientami Albedo podchodzi w sposób długofalowy – z wieloma z nich agencja związana jest od ponad 10 lat.

Kampanie przygotowane przez Albedo Marketing są wielokrotnie nagradzane w krajowych konkursach marketingowych. Poznaniacy mają na swoim koncie 4 statuetki i 7 wyróżnień Golden Arrow, 3 Impactory i w końcu dwa tytuły Agencji Marketingu Zintegrowanego Roku. Albedo Marketing zaliczana jest do grona największych nie sieciowych agencji w kraju. Zatrudnia ponad 70 osób i prowadzi systematyczny rozwój wewnętrznej struktury. W ostatnich latach szczególny nacisk położono na rozbudowę działów digitalu, kreacji, Obsługi klienta i field marketingu. Dzięki temu Albedo jest w stanie zaprojektować i zrealizować kampanię w 100% „in house”, tj. bez współpracy z innymi agencjami, odpowiedzialnymi na przykład za działania online. Włączenie do struktury działu field marketingu pozwala natomiast na realizację działań praktycznie w całym kraju.

Najważniejsi klienci Albedo Marketing: Whirlpool, Nestle, McCormick, Henkel, Santander Consumer Bank, Port Lotniczy Poznań-Ławica.

JK

Dodane tagi