NEWS

Eksperci szczerze o realizacjach przetargowych

29 listopada w warszawskiej Zachęcie odbędzie się kolejna edycja konferencji "W przetargowym trójkącie" poświęcona przetargom w branży komunikacji marketingowej.

W kwietniu b.r. odbyło się pierwsze wydarzenie z tego cyklu, organizowane przez Martę Macke, Pitch Consulting Shortlist Consulting i Monikę Bis, Procurement & Administration Director Medicover.

„Mamy misję! Naszą przygodę #wprzetargowymtrojkacie rozpoczęłyśmy od wspólnie prowadzonych szkoleń, wystąpień na konferencjach zakupowych i marketingowych, wreszcie organizacji własnej konferencji w kwietniu b.r. 29 listopada będziemy miały przyjemność prowadzić i moderować kolejną edycję konferencji "W przetargowym trójkącie". Chcemy aby cykliczne spotkania "W przetargowym trójkącie" stały się platformą do wymiany opinii eksperckich wszystkich tych, którzy uczestniczą w procesach przetargowych: procurement, marketing, agencje komunikacji marketingowej, media, domy produkcyjne, doradcy i audytorzy. Poza ogromną dawką wiedzy merytorycznej konferencja jest również okazją do spotkania i nawiązania relacji z ekspertami, z którymi na co dzień spotykamy się przy negocjacyjnym stole” – mówi Marta Macke.

Jesienna edycja jest odpowiedzią na potrzebę dalszej wymiany wiedzy eksperckiej oraz dalszej integracji środowiska zakupowego, marketingowego i agencji komunikacji marketingowej. 
Wśród prelegentów zobaczymy dyrektorów zakupów i dyrektorów marketingu oraz top managerów agencji komunikacji marketingowej, domów mediowych i domów produkcyjnych. Swoją wiedzą i doświadczeniem podzielą się eksperci z takich firm jak: Play, Polsat Media, Danfoss, Boehringer Ingelheim, Grupa Żywiec, San Markos, MediaCom, Grey, Papaya Films, Alliaz Polska, Provident, Ogilvy&Mather, San Markos, Publicis Media, Bridge2Fun, Lucky Luciano Films, Medicover

Pierwszy raz w publicznej rozmowie o rynku weźmie udział audytor mediowy – partnerem merytorycznym modułu poświęconego przetargom mediowym jest frima audytorska Double Check Jacka Dzięcielaka, który poprowadzi panel dyskusyjny pomiędzy klientem, domem mediowym i mediami.

Eksperci nakreślą również realia współpracy pomiędzy agencją, domem produkcyjnym i klientem, porozmawiają o dylematach przetargowych dobrych, ale mniej znanych agencji, o błędach popełnianych w procesie i ich konsekwencjach, wreszcie o roli agencji w relacji z klientem.Szczegółowe informacje na stronie konferencji http://wprzetargowymtrojkacie.com.pl/  

OOH magazine jest patronem medialnym wydarzenia.

MW

Dodane tagi