NEWS

Sfera Group odświeża wizerunek marki Worwo

Nowe logo, odświeżona grafika, unikalne treści na stronie internetowej oraz atrakcyjniejsze opakowania produktów. Wrocławska agencja Sfera Group przeprowadziła rebranding marki Worwo – lidera wśród polskich producentów worków do odkurzaczy.

Worwo funkcjonuje w branży od 24 lat, stale inwestuje w nowe technologie i nieustannie ulepsza standardy produkcyjne, dzięki czemu liczba klientów i sprzedaż produktów z roku na rok wzrasta. Ponad połowa worków do odkurzaczy Worwo jest eksportowana do 17 krajów Europy i Azji. W związku z intensywnym rozwojem, firma zdecydowała się na profesjonalne wsparcie wizerunkowe i strategiczne.

– Chcieliśmy, aby nowy wizerunek marki Worwo odzwierciedlał zasady, którymi firma kieruje się w biznesie: profesjonalizm, dbałość o jakość produktów i śmiałe wykorzystywanie nowych technologii w procesie produkcji. Zaproponowany system identyfikacji wizualnej miał odzwierciedlać te wartości i być jednocześnie adekwatnym do statusu klienta, który rocznie wypuszcza na rynek 30 mln swoich produktów – mówi Grzegorz Mieszkalski, menedżer ds. strategii w Sferze Group.

„Safe & Smart” – nowe hasło pozycjonujące zaproponowane przez wrocławską agencję dla marki Worwo odwołuje się do nowej komunikacji – prostej i zrozumiałej dla klienta. Treści na nowej stronie internetowej w przystępny sposób opisują markę i jej produkty. Są także napisane w oparciu o zasady SEO. Zaproponowane firmie opakowania produktów zostały zaprojektowane według najnowszych trendów po to, aby uprościć klientom niełatwy proces dopasowywania odpowiedniego worka do modelu odkurzacza.

– Oprócz samego rebrandingu prowadzimy dla Worwo wielowymiarowe działania komunikacyjne, które podkreślą funkcjonalne zalety worków syntetycznych oraz będą konsekwentnie odwoływać się do wartości najistotniejszych dla klientów firmy: szybkości i efektywności odkurzania, wygody, troski o zdrowie bliskich i ekologię – wylicza Grzegorz Mieszkalski. „Safe & Smart” – hasło pozycjonujące, które stworzyliśmy dla tego klienta, mówi więc samo za siebie – dodaje strateg.

MW