ARTYKUŁ

Deszcz nagród dla Pier Luigi

ZoomArt, to prestiżowe wydarzenie - Międzynarodowy Festiwal i Konkurs Kalendarzy. O ostatniej edycji i zbliżającym się jubileuszu rozmawiamy z tegorocznym laureatem, Aleksandrem Skoczeń, dyrektorem ds. klientów kluczowych firmy A.S.S.-3 z Chorzowa, właścicielem marki Pier Luigi.

4 statuetki i jedno wyróżnienie w konkursie ZoomArt. Rozbiliście bank! Gratulacje.
Dokładnie tak. Bardzo dziękujemy. Naprawdę nie spodziewaliśmy się takiego deszczu nagród. Nagrody cieszą tym bardziej, że docenione zostały nasze realizacje. Pierwsze miejsce zdobyliśmy w kategorii kalendarz książkowy za kalendarz Brenntag, to dla nas trochę tak jak dostać Oscara za najlepszy film! Ponadto wyróżnienie za kalendarz książkowy GSU, pierwsze miejsce w kategorii kalendarz nietypowy/inny, trzecie miejsce w kategorii najlepsza jakość oraz, równie zacne i cenne, wyróżnienie jakim jest nagroda publiczności.

To nie pierwsze Wasze nagrody?
Tak, ale nie było ich do tej pory aż tyle. Dwa lata temu otrzymaliśmy dwa wyróżnienia w kategorii kalendarz książkowy, a rok temu nagrodę publiczności. Wszystkie są dla nas niezwykle ważne i inspirują do dalszych kreatywnych produkcji.

Jakie nowości szykujecie na zbliżający się sezon?
Odpowiem trochę tajemniczo, bo nie chcę, by ubiegła nas konkurencja, ale będzie to prawdopodobnie nowa okleina oraz kilka pozostałych modeli, które uzupełnimy o naprawdę fajne i mocne kolory. Trwają również ostatnie testy naszego nowego zapięcia, o którym powiem tylko tyle, że tego w kalendarzach jeszcze nikt w Polsce nie miał!

W ubiegłym roku z dużym zainteresowaniem spotkały się Wasze szkolenia dla klientów.
Bardzo nas cieszyło duże powodzenie tych szkoleń oraz fakt, że nawet przedstawiciele firm z nad morza przybyli do naszej firmy. Szkolenie w głównej mierze polegało na zaprezentowaniu naszej najnowszej oferty oraz przedstawieniu szerokich możliwości np. w zakresie łączenia materiałów. Wszyscy uczestnicy mogli zobaczyć jak produkujemy nasze kalendarze, a co poniektórzy podjęli próby by kilka elementów zrobić samodzielnie. Jak się okazało,
nie wszystko jest takie proste, jak się może wydawać.

Nie zabraknie Was także na wrześniowych targach FestiwalMarketingu.pl?
Wrzesień jest dla nas idealną okazją na ostatnią prezentację oferty tuż przed sezonem. Jest to taki czas, w którym jeszcze zdecydowana większość firm szuka kalendarzy dla siebie lub dla swoich klientów. FestiwalMarketingu.pl, to także doskonałe miejsce, aby spotkać się z klientami, którzy już z nami współpracują, chwilę porozmawiać, przekazać dodatkowe szczegóły oferty.

Choć w branży kalendarzy działacie od 8 lat, to na rynku artykułów promocyjnych niebawem będziecie obchodzić piękny jubileusz.
Rok 2018 będzie dla nas wyjątkowy. Nasza firma będzie obchodziła 25 lat istnienia, a zarazem doświadczenia zdobytego na rynku gadżetów reklamowych. Miejmy nadzieję, że to dopiero początek, a kolejne jubileusze przed nami.

Rozmawiał Robert Załupski

Firma A.S.S.-3 powstała w 1993 roku i od początku swojej działalności zajmuje się importem, produkcją i dystrybucją upominków reklamowych. Od 2010 roku rozpoczęliśmy produkcję kalendarzy książkowych, która od tamtego czasu co roku zaskakuje bardzo ciekawym wzornictwem oraz szerokim zakresem dodatków takich jak: przetłoczenia spadowe, metalowy rok, zapięcie na magnez, indywidualne przeszycia oraz wiele innych rozwiązań na których zależy naszemu klientowi. Od 2013 roku rozpoczęliśmy produkcję notesów, z którymi to od 2015 roku ruszyliśmy na podbój europejskich rynków. Jako jedyna firma w Polsce produkujemy notesy i kalendarze wykonane z papieru z kamienia, którego główne cechy to wodoodporność i wytrzymałość. Jest to papier bardzo przyjemny w dotyku, a także daje duży komfort oraz wygodę pisania. Ze względu na fakt, iż w prawie 80% składa się z węglanu wapnia może być nazwany ekologicznym. Do jego produkcji nie zostały użyte drzewa oraz woda.

Artykuł ukazał się OOH magazine nr 2/2017. Pobierz wersję online TUTAJ

Dodane tagi