NEWS

Efektywne zakupy komunikacji marketingowej i PR

Rola marketingu i działu zakupów w  procesie tworzenia  efektywnej komunikacji marketingowej oraz finansowe aspekty efektywnej współpracy reklamodawcy i agencji będą tematem konferencji Polzak Marketing 2017 już w najbliższą środę, 24 maja w hotelu Novotel Warszawa Airport.

To pierwsze tego typu spotkanie organizowane przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów w ramach inicjatywy Dialog Branżowy Reklamodawca-Agencja. Konferencja ma na celu wymianę wiedzy pomiędzy profesjonalistami ze strony Zakupów, Marketingu oraz Agencji.

- Zwykło się mówić , że za kulisami zwycięskich marek  i porywających kampanii reklamowych kryje się efektywna współpraca pomiędzy klientem a agencją oraz tzw. "magic dust" czyli kreacja. Często jednak zapominamy, że agencja i klient-marketer to nie jedyni bohaterowie tego procesu.  Mocna kampania, efektywna akcja to również efekt zaangażowania procurementu. O jego roli i o tym, co dobrego dla kampanii i dla marki może się stać, gdy procurement jest włączony jako jeden z partnerów w proces, chcemy mówić na tej konferencji–przyznaje prelegentka konferencji, Iwona Doktorowicz-Dudek, Wiceprezes ds. Marketingu, Kompania Piwowarska

- Do niedawna większość agencji na rynku nie miała możliwości bezpośredniej rozmowy o przebiegu procesu przetargowego z przedstawicielami działów zakupów swoich obecnych lub potencjalnych klientów. Często prowadziło to do wzajemnego niezrozumienia. Dzisiaj otwarcie dyskutujemy o potrzebach biznesowych każdej ze stron i staramy się lepiej rozumieć swoje role.  Na konferencji będzie mowa o zmianach w praktykach przetargowych opracowanych i proponowanych przez zespół przedstawicieli działów zakupów i agencji reklamowych – powiedział Paweł Kastory,  CEO Grupy DDB Warszawa, prelegent konferencji.

- Zakupy usług komunikacji marketingowej są trudnym zadaniem, ponieważ wymagają dużej wiedzy o rynku agencji oraz o trendach w komunikacji. Nie ma też w Polsce wielu wydarzeń, które w sensowny sposób przekazywałyby konkretną wiedzę na ten temat. Poruszając się między potrzebami klienta wewnętrznego a oczekiwaniom usługodawcy powinniśmy w pełni rozumieć, co kupujemy i jak najrozsądniej optymalizować procesy zakupowe - dodaje Agnieszka Kołodziejczak (Kierownik Zakupów Indirect, LOTTE Wedel), prelegentka, która razem z Pawłem Kastory poprowadzi moduł o optymalizacji procesu przetargowego

Szczegółowy program konferencji na stronie: TUTAJ

Partnerami merytorycznymi wydarzenia są: Związek Firm Public Relations ZFPR, Meeting Planner, Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel oraz IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy.

Patroni medialni: Media i Marketing,  PRoto, Newseria.

Rejestracja oraz ceny biletów TUTAJ

MW