NEWS

Ustaw sobie Ż z Żywcem

W Ż warto wyjść poza schemat i ustawić wszystko po swojemu. Na tej zasadzie opiera się nowa promocja marki Żywiec, która właśnie się rozpoczyna. Co tydzień wygrać w niej można aż 300 tys. zł.

„Ustaw sobieŻ” to nowa aktywacja konsumencka marki, która wykorzystuje mechanizm loterii promocyjnej, ale w całkowicie nowatorski sposób. Aby wziąć w niej udział, trzeba kupić dowolne piwo Żywiec i sprawdzić czy pod kapslem butelki lub zawleczką puszki znajduje się kod, który umożliwia rejestracje na stronie www.zywiec.com.pli wejście do aplikacji promocyjnej. Zadanie polega na ustawieniu piw Żywiec w siedmiu polach, w dowolnej, wybranej przez siebie kolejności. Co tydzień, spośród zgłoszonych ustawień, losowane jest jedno. 300 tys. zł wygrywa osoba, której ustawienie będzie identyczne z wylosowanym.

Promocja będzie trwała od  8 czerwca do 23 sierpnia. Losowania odbywać się będą co tydzień przez 10 tygodni. Pierwsze już 16 czerwca! Na zakończenie akcji odbędzie się jeszcze jedno, dodatkowe losowanie, w którym spośród wszystkich zgłoszonych kodów, wylosowanych zostanie 100 nagród po 3 300 zł każda.

Warto więc wziąć Ż w swoje ręce i to w ulubionym przez siebie wariancie. W promocji bierze udział zarówno lager, jak i jego wersja bezalkoholowa oraz żywieckie specjalności: Białe, Porter, APA, Saison.

Ustaw Żywca i swoje Ż

Żywiec lubi stawiać swoim odbiorcom nietypowe wyzwania i angażować ich w innowacyjny sposób. Na tym polu zawsze szukał nowatorskich rozwiązań.

– Zawsze stawialiśmy na kreatywność i nieszablonowe podejście. Dlatego na ten sezon przygotowaliśmy aktywację, jakiej na polskim rynku jeszcze nie było zapowiada Ewa Kierlik,  Starszy Kierownik marki Żywiec.

Aktywację szeroko wspierać będzie kampania w telewizji (start kampanii 08.06., emisja w stacjach ogólnopolskich i tematycznych), Internecie i na Facebooku, a także opakowania i materiały promocyjne w punktach sprzedaży.

Autorem pomysłu aktywacji marki Żywiec jest agencja Just. Kampanię TV stworzyła agencja 2012 Agency. Za działania digital odpowiada agencja VML Poland, działania PR – Roots PR. Media zaplanował i zakupił MediaVest. Za realizację loterii odpowiada agencja G3 Group.

JK

 

Dodane tagi