ARTYKUŁ

Clear Channel po raz 8. sponsorem Cannes Lions

Na gigantycznym ekranie Le Grand Screen oraz w specjalnie opracowanej strefie innowacji i kreatywności „Playground” w Cannes, Clear Channel zaprezentuje najnowocześniejsze możliwości reklamy Digital OOH w real-time z wykorzystaniem Big Data.

Na tegorocznym Festiwalu Clear Channel Outdoor (CCO), jedna z największych światowych firm reklamy zewnętrznej będzie prezentować trendy i najnowsze technologie w tworzeniu angażujących kampanii reklamowych OOH i DOOH we współpracy
z międzynarodowymi partnerami i klientami Clear Channel. Są nim w tym roku m. in.Biborg, Black Swan, Buzz Radar, Haymarket, Quividi and Kirk&Kirk, LivePoster and Diageo, Ogilvy and Samsung, Stink Studios, Twitter and WCRS.

Outdoor Lions, której sponsorem jest Clear Channel, to najpopularniejsza kategoria festiwalowa. Co roku najwięcej kampanii z całego świata jest zgłaszanych do konkursu właśnie w tej kategorii. Wręczenie nagród Outdoor Lions odbędzie się w poniedziałek 19 czerwca w Pałacu Festiwalowym o godz. 19.00.

Clear Channel zaprasza na 3 sesje warsztatowe:

Wtorek, 20 czerwca, 11:00-12:00: OOH: Połączenie światów online i offline
z udziałem:Kinetic; Maxus Global; Clear Channel International

Środa, 21 czerwca, 11:00-12:00: Czy jesteś wystarczająco kreatywny dla DOOH?
z udziałem: Grand Visual; Talon; WCRS; Clear Channel International

Czwartek, 22 czerwca, 11:00-12:00: Jak dane napędzają ewolucję OOH?
z udziałem: 360i; Omnicom; Cuebiq; Clear Channel Outdoor Americas

KL

Dodane tagi