NEWS

Kultowa marka porcelany postawiła na Triple PR

Kultowa marka porcelany postawiła na Triple PR

Polskie Fabryki Porcelany „Ćmielów” i „Chodzież” S.A. wybrały partnera w zakresie obsługi public relations. Agencja Triple PR będzie prowadziła kompleksowe działania wizerunkowe i komunikacyjne dla marki.

Agencja zajmie się przygotowaniem i realizacją kompleksowej strategii public relations ściśle skorelowanej z działaniami marketingowymi PFP „Ćmielów” i „Chodzież” S.A. Do zadań Triple PR należeć będą działania media relations, prowadzenie biura prasowego, komunikacja na kanałach social media oraz doradztwo wizerunkowe. Agencja odpowiedzialna będzie także za oprawę medialną wydarzeń specjalnych, takich jak otwarcia nowych salonów sprzedaży czy targi. Projekt ze strony Triple PR poprowadzą Magdalena Dymek oraz Paula Bielska.

Polskie Fabryki Porcelany „Ćmielów” i „Chodzież” to największa wytwórnia porcelany cienkościennej w Europie. Na ich doświadczenie przekłada się 227 lat dbałości o najmniejszy detal oraz pasji tworzenia niepowtarzalnego wzornictwa. Współpracując z wybitnymi projektantami oferują luksusową porcelanę inspirowaną tradycją i niepowtarzalnym w światowej skali designem.

Fabryki już od czasów dwudziestolecia międzywojennego zrzeszały najwybitniejszych artystów m.in. Józefa Wysockiego, Wincentego Potackiego czy Bogdana Wendorfa, których nazwiska tworzą historię polskiego wzornictwa. Polskie Fabryki Porcelany „Ćmielów” i „Chodzież” skupiają w sobie trzy renomowane marki: „Ćmielów”, „Chodzież” oraz „Ćmielów Design Studio”. Renoma ręcznie wykonywanych porcelanowych zastaw, figurek oraz galanterii została doceniona w najdalszych zakątkach naszego globu. Kolekcje PFP to nie tylko produkt użytkowy, powstająca w Ćmielowie i Chodzieży porcelana niesie za sobą historię, emocje i przywołuje wspomnienia chwil spędzonych z bliskimi.

JK

Dodane tagi