ARTYKUŁ

Citi Handlowy – 3 odsłony event marketingu

Aktywnie z Citi Handlowy

Rok temu Citi Handlowy zainicjował autorski program lojalnościowy #CitiSmile, którym zdążył objąć prawie 40 tysięcy swoich klientów. To jedyny w Polsce tego typu program na rynku bankowym, w ramach którego klienci otrzymują podziękowanie od banku za aktywne korzystanie z kart kredytowych w formie upominków i zaproszeń na specjalne wydarzenia i eventy.

Jedyny taki na rynku
Program stworzony przez Citi Handlowy to niespotykana na rynku forma programu lojalnościowego - nie trzeba się rejestrować, podawać danych, zbierać punktów. Klienci doceniani są jedynie za używanie karty kredytowej. W zamian otrzymują niespodzianki, takie jak bilety do kina czy vouchery na kawę. Do tej pory prawie 40 tysięcy posiadaczy karty kredytowej skorzystało z różnego rodzaju dodatkowych benefitów, a tylko w samych eventach wzięło udział ponad 1500 osób. Do końca roku bank planuje objąć programem prawie 100 000 tys. posiadaczy kart kredytowych.

Jednym z największych wydarzeń, na jakie Citi Handlowy zaprosił swoich klientów był Wielki Trening pod hasłem „Żyj aktywnie z Citi Handlowy” prowadzony przez Ewę Chodakowską w listopadzie 2016 roku.

Jednym z największych wydarzeń, na jakie Citi Handlowy zaprosił swoich klientów, był Wielki Trening pod hasłem „Żyj aktywnie z Citi Handlowy” prowadzony przez Ewę Chodakowską w listopadzie 2016 roku. Ponad tysiąc posiadaczy kart kredytowych banku miało niepowtarzalną okazję ćwiczyć ze znaną trenerką fitness oraz innymi trenerami ze studia Be Active Team. W trakcie całodziennego wydarzenia w Hali EXPO XXI w Warszawie, klienci banku wraz z osobami towarzyszącymi mogli nie tylko odbyć trening pod okiem specjalistów, ale także zasięgnąć porad ekspertów żywieniowych, wziąć udział w konkursach z nagrodami, zdobyć autograf Ewy Chodakowskiej oraz zrobić z nią zdjęcie. Chociaż #CitiSmile jest programem skierowanym do posiadaczy kart kredytowych, tym razem bank postanowił zaangażować swoich fanów na Facebooku. Zorganizował specjalny konkurs na profilu Citi Handlowy, w którym do wygrania było 20 wejściówek na event. Aby otrzymać zaproszenia wystarczyło polubić fanpage i napisać w komentarzu „Co wywołuje Twój uśmiech?” Kampania prowadzona szeroko w social mediach, także na profilu Ewy Chodakowskiej trafiła do ponad miliona osób.

W lutym 2017 r. Citi Handlowy wspólnie ze studiem CookUp zorganizował live cooking - warsztaty kulinarne ze znanymi kucharzami, m.in. Mateuszem Gesslerem.

Kulinarna przygoda z Citi Handlowy
Dużo bardziej kameralny charakter miał event live cooking zorganizowany w lutym 2017 r. przez Citi Handlowy wspólnie ze studiem CookUp. Tym razem klienci banku zostali zaproszeni na warsztaty kulinarne ze znanymi kucharzami. Każdy z warsztatów był niepowtarzalną okazją do gotowania pod okiem mistrza, a także wspólną degustację, możliwość rozmowy i wymiany doświadczeń oraz zrobienia sobie pamiątkowych zdjęć. Do projektu zostali zaproszeni: Mateusz Gessler - juror TVN Master Chef Junior, który prowadzi restaurację „Warszawa Wschodnia”, Andrzej Polan, szef kuchni w restauracji „Mała Polana Smaków” oraz „Doradca Smaku” TVN, Tomasz Purol, zwycięzca 5. edycji Top Chef, oraz zwycięzca 2. edycji programu Top Chef - Sebastian Olma. Łącznie odbyły się cztery warsztaty: dwa w Poznaniu i dwa w Warszawie, co tydzień z innym kucharzem. W sumie wzięło w nich udział 100 klientów Citi Handlowy.

Zwycięzcy konkursu „Filmowo z Citi Handlowy” otrzymali wyjątkową szansę by pojawić się na 70. festiwalu filmowym w Cannes.

Filmowo z Citi Handlowy
Zwycięzcy konkursu „Filmowo z Citi Handlowy” organizowanego przez Citi Handlowy wspólnie z firmą Mastercard, oficjalnym partnerem festiwalu, otrzymali wyjątkową szansę, by pojawić się na 70. festiwalu filmowym w Cannes. Główną atrakcją trzydniowego pobytu na Lazurowym Wybrzeżu dla klientów banku i osób towarzyszących była możliwość udziału w kluczowych pokazach filmowych, do których zostali przygotowani przez światowej klasy stylistów. Dodatkowo klienci banku mieli okazję spotkać największe gwiazdy światowego kina.

Artykuł ukazał się w OOH event! Pobierz wersję online: TUTAJ.

Dodane tagi