ARTYKUŁ

60 dni do premierowej edycji Promo Show Professional 2018

Do pierwszej edycji nowego wydarzenia na rynku reklamy jakim jest Promo Show Professional zostały równe dwa miesiące. To całkowicie nowa inicjatywa wśród wydarzeń branżowych pierwszego kwartału. Wydarzenie jest dedykowane wyłącznie przedstawicielom agencji reklamowych i firmom zajmującym się sprzedażą gadżetów i tekstyliów reklamowych. Event ma na celu stworzenie nowych warunków do budowania i podtrzymywania relacji na linii dostawcy-agencje.

Istotną wartość ma zamknięty charakter PSP. Na prezentację nowości Agencje zostały zaproszone do komfortowego Hotelu Novotel Warszawa Centrum - wszystko w kameralnej atmosferze ze strefą chill-out. Ukoronowaniem wydarzenia będzie wieczorna impreza Dostawców i Agencji w jednym z warszawskich klubów. Wszystko w celu budowania relacji i rozwijania biznesu. A więc, całej branży artykułów promocyjnych.

Najlepszą rekomendację dla spotkania stanowią słowa samych wystawców. Jak podkreśla Tomasz Barudin, z firmy Texet Poland, dystrybucja odzieży promocyjnej oraz upominków to ciągła praca nad relacjami z agencjami. - Indywidualny kontakt jest cały czas najważniejszy w sprzedaży B2B. Po wielu latach zadawaliśmy więc sobie pytanie: „Co jest dla nas najważniejsze ilość czy jakość?” A także, w jaki sposób doceniać najbardziej zaufanych klientów, którzy poświęcili nam czas i energię. Prostej odpowiedzi nie ma, ale jedno jest pewne - musimy robić wszystko dla klientów, którzy są z nami przez lata i razem z nami pomagają w sprzedaży naszych marek - mówi Tomasz Barudin.

Iwona Pycyk Marketing Manager w Macma Polska podkreśla, że zainteresowała ich formuła spotkania, skupiająca się tylko na specjalistach z branży reklamowej. - Mamy nadzieję, że elitarny charakter eventu pozwoli na kameralne spotkania z kluczowymi klientami w komfortowych warunkach. Oprócz tego niewątpliwym atutem imprezy, który przekonał nas do udziału w niej, jest zgromadzenie w jednym miejscu wszystkich największych dostawców gadżetów reklamowych w kraju. Liczymy na owocne spotkania, które będą satysfakcjonujące dla wszystkich uczestników wydarzenia - dodaje Iwona Pycyk.

Paweł Gołajewski, Prezes Falk&Ross dodaje, że decyzja o uczestnictwie w Promo Show Professional nie została podjęta spontanicznie. - Wraz z innymi firmami przeanalizowaliśmy różnorodne aspekty tego przedsięwzięcia i zgodnie podjęliśmy decyzję, że chcemy ten projekt zrealizować. Promo Show Professional oferuje klientom zupełnie inny komfort spotkań i rozmów handlowych. To nowa koncepcja w naszej branży. Stawiamy na świeżość, najwyższą jakość obsługi naszych klientów oraz bardzo przyjazną atmosferę – to dla nas bardzo ważny aspekt. Chcemy, aby spotkania odbywały się bez pośpiechu i w bardzo przyjemnych warunkach. Dlatego też klienci będą mogli skorzystać m.in. z bezpłatnego cateringu oraz innych przyjemności przygotowanych przez Promo Show Professional. Z niecierpliwością czekamy na pierwszą edycję PSP 2018 - dodaje prezes Falk&Ross.

Lista wszystkich wystawców dostępna jest TUTAJ. Warto podkreślić, że część z nich całkowicie zrezygnowała z udziału w innych imprezach targowych w tym samym czasie. Są to m. in. taki firmy jak: COOKIE Słodycze Reklamowe, BK PRO, EXPEN, PF Concept, GUAPA Produkcja, Friends, Happy GiftsTOPPOINT czy Texet Poland.

Promo Show Professional odbędzie się 7-8 lutego 2018 r. w Warszawie w hotelu Novotel Centrum.

Na wydarzenie obowiązuje obowiązkowa, bezpłatna rejestracja (tylko dla agencji reklamowych) – formularz rejestracji TUTAJ.

www.promoshowprofessional.pl

BJ

Dodane tagi