NEWS

Eksperci sprzedaży wielokanałowej na Retail Marketing Forum

Retail Marketing Forum to coroczne, bezpłatne wydarzenie dla handlowców z wszystkich branż, poświęcone marketingowi i sprzedaży w handlu detalicznym. Tegoroczna, 11. edycja odbędzie się 10. kwietnia, przynosząc wiele nowości, w tym m.in. zmianę lokalizacji oraz bogatszą strefę wystawienniczą. Głównym tematem spotkania będzie sprzedaż wielokanałowa.

Retail Marketing Forum od lat skupia przedstawicieli sieci i centrów handlowych, sklepów stacjonarnych, tymczasowych oraz internetowych, by w ciągu jednego dnia konferencji zaprosić ich do dyskusji na temat dobrych praktyk w marketingu i sprzedaży. Uczestników przyciągają merytoryczne wykłady, możliwość skorzystania z indywidualnych porad ekspertów, oferty wystawców, a także możliwość nawiązania cennych relacji biznesowych. Forum jest dla uczestników nie tylko źródłem inspiracji, ale też impulsem do działania, wprowadzania ulepszeń i szukania nowych możliwości dla ich biznesów.

W tym roku zmieni się przede wszystkim formuła wydarzenia. Forum to już nie tylko konferencja, ale duże wydarzenie wystawienniczo-wykładowe. Przybędzie wystawców, a także prelegentów. Ponadto, tegoroczne Retail Marketing Forum odbędzie się w nowej, prestiżowej lokalizacji, na stadionie PGE Narodowy w Warszawie.

11. Retail Marketing Forum będzie podzielone na 2 strefy wystawienniczo – wykładowe: „Retail” i „E-commerce”, aby każdy mógł znaleźć coś dla siebie. W strefie „retail” będzie można dowiedzieć się m.in. jak zoptymalizować działania marketingowe, by zyskać i utrzymać lojalnych klientów, jak efektywnie wykorzystać nowoczesne technologie, visual merchandising, marketing sensoryczny i event marketing, by związać klienta emocjonalnie z marką, a także jak osiągnąć cele sprzedażowe i marketingowe dzięki sklepom tymczasowym (pop-up stores). W strefie „e-commerce” uczestnicy dowiedzą się m.in. jak mogą więcej sprzedawać dzięki lepszemu dopasowaniu działań marketingowych do zmieniających się oczekiwań e-klientów, w jaki sposób zbudować skuteczną, internetową ścieżkę zakupową oraz jak optymalnie zintegrować sprzedaż stacjonarną z internetową.

Rejestrować można się TUTAJ.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny dla wszystkich przedstawicieli sklepów, sieci detalicznych i centrów handlowych.

MW

Dodane tagi