NEWS

Walentynkowe dżemy Łowicz autorstwa 4/4 brand design

Na prośbę firmy Maspex projektanci 4/4 brand design stworzyli in- out’ową serię dżemów Walentynkowych.

Z uwagi na to iż powstało wiele fajnych propozycji, wstępne założenie wyboru jednego designu przerodziło się w wybór serii dżemów Walentynkowych.

Na przestrzeni lat 4/4 brand design stworzyło wiele projektów dżemów dla marki Łowicz przeznaczonych zarówno do sprzedaży ciągłej , takich jak seria prozdrowotna 100%  (dżem z rokitnikiem, z czarnym bzem i z dziką różą) czy seria dżemów extra gładkich 100% (morela-mango, truskawka-czerwona porzeczka, czarna porzeczka z jeżyną), jak również  serii czasowych, w tym między innymi in- out’owe dżemy cytrusowe.

 

4/4 brand design od prawie dwóch dekad specjalizuje się w tworzeniu wizerunku marki, identyfikacji wizualnej oraz projektowaniu strukturalnym. Branding 360°, którego wielowymiarowe podejście definiuje markę na płaszczyźnie wszystkich zmysłów, jest istotą naszych działań. Skupia ponad czterdziestoosobowy zespół projektantów, rysowników, ilustratorów, konsultantów, art directorów, copywriterów oraz operatorów DTP. 

44branddesign.com

JK

Dodane tagi