NEWS

UNIQUE ONE przygotowała loterię dla marki NESCAFÉ

Od marca trwa loteria promocyjna instant-win pod hasłem „Gorączka Złota NESCAFÉ przygotowana przez agencję UNIQUE ONE dla marki NESCAFÉ(Nestlé Polska S.A.).

Przyjmowanie zgłoszeń do loterii rozpoczęło się 1.03.2018 i potrwa do 30.04.2018.  Aby wziąć udział w loterii należy jednorazowo kupić produkty marki  NESCAFÉ  za minimum 10 złotych (wszystkie produkty NESCAFÉ, w tym także ekspresy NESCAFÉ Dolce Gusto), a następnie dokonać zgłoszenia na www.goraczkazłotanescafe.pl, poprzez wypełnienie formularza. Ponieważ loteria ma charakter instant-win, zgłaszający od razu dowiaduje się, czy wygrał nagrodę pieniężną. Regulamin loterii jest dostępny na stronie www.uniqueone.pl. Loteria skierowana jest do osób, które ukończyły 18 lat. Należy zachować wszystkie zgłoszone paragony.  

Organizator przewidział nagrody pieniężne instant win: 2500 nagród po 100 zł oraz 200 nagród po 500 zł. Na zakończenie loterii, ze wszystkich oddanych zgłoszeń zostanie wylosowanych 10 nagród w postaci sztabki złota o gramaturze 100 gram. Istnieje możliwość wymiany sztabki złota na gotówkę.

Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za opracowanie kreatywne, obsługę loterii (przyjmowanie zgłoszeń, obsługę prawną) i jej organizację (weryfikacja zgłoszeń, wysyłka nagród), a także za zaprojektowanie i oprogramowanie strony www. Loterię wspiera kampania telewizyjna, w internecie, (UNIQUE ONE) i prasie handlowej (Poradnik Handlowca, Wiadomości Handlowe, Handel, Hurt&Detal), a także materiały POS w punktach sprzedaży.

Autorem koncepcji i kreacji kampanii w telewizji jest agencja Publicis, opracowanie materiałów POS przygotowała agencja UNIQUE ONE, a za opracowanie materiałów digital odpowiadały wspólnie obie agencje. Za zakup i planowanie mediów odpowiada agencja Wavemaker Global.

JK

Dodane tagi