NEWS

FRIENDS o Promo Show Professional: PSP przeszło nasze oczekiwania

FRIENDS o Promo Show Professional: PSP przeszło nasze oczekiwania

W lutym odbyła się pierwsza edycja nowych targów na rynku gadżetów reklamowych - Promo Show Professional, czołowi dostawcy upominków reklamowych w Polsce zaprezentowali swoją ofertę na nadchodzące miesiące. Jednym z nich była firma FRIENDS, prezentująca kolekcje marek Senator i Koziol, ale także innowacyjną elektronikę z katalogu D-Vice.

Jak mówi Maja Pietkiewicz z firmy FRIENDS, pierwsze w historii Promo Show Professional przeszło ich oczekiwania. - Jesteśmy dumni, że to też my i z nami miało miejsce takie wydarzenie, a śmiało możemy mówić o sukcesie. Początki są zazwyczaj trudne, niepozbawione potknięć, jednak PSP 2018 koordynowane przez OOH magazine w 100% zrealizowało pierwotne założenia współuczestników - organizatorów. Dla nas istotne w tym wydarzeniu było też to, że będzie ono oddawało nasze friendsowe idee. Zakładając firmę, postanowiliśmy kierować się kilkoma ważnymi dla nas zasadami. Działać profesjonalnie, ale z serduchem. Wnieść w przestrzeń biznesową dużo radości, przyjaźń i wzajemny szacunek. Po prostu Człowieka - mówi Maja Pietkiewicz.

PSP zakładało spotkanie profesjonalistów, które miało się odbyć w przyjaznej, spokojnej, w pełni komfortowej atmosferze, bez gonitwy, z szacunkiem dla prezentujących ofertę, a przede wszystkim uczestniczących w wydarzeniu agencji reklamowych. - Brak przypadkowych osób, jarmarcznego gwaru, krążących zbieraczy gadżetów, fali nadciągającego znienacka tłumu, który opanowywał w 5 sekund nasze stoisko uniemożliwiając bieg toczących się rozmów, pozwoliły na owocny dialog z naszymi klientami, szczegółowe omówienie potrzeb, oczekiwań i prezentację nowości. A mamy ich sporo - reasumuje Maja Pietkiewicz.


Oferta FRIENDS to już nie tylko kolekcje marek Senator i Koziol, ale także innowacyjna elektronika z katalogu D-Vice. - Szeroka paleta nowości pozwala nam zaskoczyć nawet najbardziej wymagających klientów. Marka Senator w tym roku wprowadziła do oferty metalowy długopis Polar o prostym neutralnym kroju i kolorystyce z ozdobnymi transparentnymi tulejami w 10 kolorach do wyboru. Rozszerzyła też model długopisów Bridge o opcję Mix&Match, indywidualnych kompozycji kolorystycznych oraz model Liberty o serię nietypowych klipsów i możliwość produkcji klipsów indywidualnych. Zaprezentowaliśmy także atrakcyjne naczynia CLUB marki Koziol, z utwardzonego tworzywa o współczesnym, bardzo wysmakowanym wzornictwie, nowe duże śniadaniówki Panorama i kolekcję Tangram zainspirowaną chińską łamigłówką. Jest ona również nagrodą w programie lojalnościowym, który przygotowaliśmy dla uczestników PSP. Oferta D-Vice zdecydowanie najbardziej podbiła serca naszych agencji reklamowych. Największym powodzeniem cieszyła się seria GEO (power bank, bezprzewodowa mysz optyczna i głośnik) o kanciastej bryle z podświetlanymi krawędziami i logo LED, spektakularna lampa Kooduu, która jest jednocześnie głośnikiem wyposażonym w pojemnik do chłodzenia szampana, studyjnej jakości słuchawki dla prawdziwych melomanów oraz bezprzewodowe słuchawki sportowe z bazą ładującą marki Moyoo. W katalogu D-Vice pojawiła się także kolekcja zabezpieczeń na kable marki Gumbit, która jakiś czas temu zniknęła z rynku oraz seria bezprzewodowych ładowarek, głośniki i sygnalizacja dla rowerzystów, a nawet parasol przewidujący pogodę - dodaje Maja Pietkiewicz.

Promo Show Professional tworzyło 29 dostawców, pełna ich lista dostępna TUTAJ. Targi odwiedziło blisko 600 osób z 320 agencji gadżetowych. Dodatkowo event odwiedziło aż 170 gości z zagranicy, którzy reprezentowali 74 agencje, z takich krajów jak Litwa, Łotwa, Estonia, Białoruś, Finlandia, Włochy, Hiszpania, Szwecja, Anglia, Słowenia, Niemcy, Malta, Turcja, Szwajcaria, Rumunia, Bośnia i Hercegowina czy Zjednoczone Emiraty Arabskie. Na wieczornej gali PSP VIP NIGHT bawiło się blisko 600 osób.

www.psp2019.pl

www.friends4friends.pl

BJ

Dodane tagi