ARTYKUŁ

ADLER > MALFINI® podąża drogą House of brands

ADLER > MALFINI® podąża drogą House of brands

Największy czeski producent oraz wiodący europejski dostawca odzieży reklamowej, firma ADLER Czech a.s., właśnie przeprowadza rebranding. Zmiana dotyczy w szczególności największej grupy produktów oferowanych dotychczas pod marką ADLER. Od teraz produkty te sprzedawane będą pod marką MALFINI®.

Na ten krok firma zdecydowała się po długiej analizie i wzięciu pod uwagę dwóch racjonalnych powodów. Pierwszym jest odróżnienie nazwy firmy od marki jej produktów, czyli przyjęcie strategii House of brands. Ten sam zabieg jest stosowany przez wiele firm odnoszących największe sukcesy na świecie.

Drugim, niemniej ważnym powodem jest jakość oferowanych produktów pierwszej, najstarszej linii produktów ADLER, która w ciągu swego istnienia osiągnęła postęp w wielu kierunkach. W ciągu ostatnich lat były one w portfelu marki poszerzone o dużą liczbę nowych produktów o bardzo zaawansowanych funkcjach, zarówno pod względem materiałów, technologii i stylów. Dziś produkty ADLER doceniane są na najważniejszych europejskich i światowych rynkach tekstyliów promocyjnych, co potwierdza sprzedaż ponad 10 milionów sztuk rocznie oraz wysokie oceny satysfakcji klientów. Poprzez nową markę, firma ADLER Czech chce lepiej i konkretniej przedstawić, jakie są jej produkty. Kolekcja MALFINI® jest dobrze znana klientom od roku 2012, a dotychczas była zarezerwowana dla luksusowej odzieży reklamowej. Odzież ta będzie znajdowała się nadal w portfolio tej marki, lecz z przydomkiem PREMIUM.
Obok już zmienionych marek MALFINI® i MALFINI Premium®, pozostaje w ofercie tego producenta zabawna i młodzieńcza marka Piccolio, a także oferta odzieży ochronnej i roboczej własnej marki Rimeck®, którą w poprzednim roku poszerzono o obuwie ochronne holenderskiej firmy Bata Industrials®.

 Stoisko marki MALFINI® (wcześniej ADLER) podczas targów branżowych.

Co oznacza rebranding dla obecnych lub potencjalnych partnerów? Jest to tak naprawdę jedynie konieczność przyzwyczajenia się do drobnych zmian w nazwach kolekcji. Świetna obsługa klienta, dostawy na kluczowe rynki w ciągu 24 godzin lub uznana pieczęć jakości Oeko-Tex Standard 100 dla wszystkich produktów tego producenta pozostają bez zmian. Szybki rozwój firmy ADLER Czech w ostatnich latach doprowadził również do rozbudowy istniejącej siedziby oraz nowoczesnego, w pełni zautomatyzowanego centrum dystrybucyjnego, o pojemności ponad 25 milionów sztuk odzieży reklamowej. W połączeniu z wyżej wymienionymi korzyściami, jest to gwarancją jakości i udanego partnerstwa biznesowego.

 

Produkty marki ADLER od teraz sprzedawane będą pod marką MALFINI®. Pod marką MALFINI Premium® będzie dostępna luksusowa odzież reklamowa, w ofercie pozostaje młodzieńcza marka Piccolio, a także oferta odzieży ochronnej i roboczej własnej marki Rimeck®

Nie tylko rebranding jest tematem rozmów z klientami ADLER Czech. Możliwym punktem spotkań jest warszawski showroom, w którym pracownicy firmy przyjmują wielu klientów. W połączeniu z biurem obsługi klienta, showroom z szerokim portfolio produktów daje możliwość bezpośredniego spotkania się z partnerami biznesowymi. Firma z sukcesem zaprezentowała się w lutym na targach Rema Days, gdzie przygotowała obszerną prezentację swoich kolekcji. Goście z całego świata szczególnie zainteresowani byli szeroką gamą nowych produktów. Nie zabraknie ich również na zbliżających się targach FestiwalMarketingu.pl (12-13 września w Warszawie), na którą firma ADLER Czech serdecznie zaprasza zarówno aktualnych, jak i potencjalnych klientów zajmujących się odzieżą reklamową.

www.adler.info

Artykuł ukazał się OOH magazine nr 2/2018. Pobierz wersję online TUTAJ.

Dodane tagi