ARTYKUŁ

Macma Polska o PSP 2018: ekskluzywne wydarzenie

Macma Polska o PSP 2018: ekskluzywne wydarzenie

W lutym odbyła się pierwsza edycja nowych targów na rynku gadżetów reklamowych - Promo Show Professional, czołowi dostawcy upominków reklamowych w Polsce zaprezentowali swoją ofertę na nadchodzące miesiące. Wydarzenie skupiło przedstawicieli branży gadżetowej – wśród nich znalazł się jeden z największych importerów i dostawców gadżetów reklamowych w Europie – firma Macma Polska.

Macma na polskim rynku istnieje od 2003 roku, a jej odbiorcami są agencje reklamowe oraz pośrednicy działający w branży reklamowej. Firma należy do międzynarodowej grupy posiadającej oddziały w wielu krajach europejskich m.in. w Niemczech, Hiszpanii, Holandii, Szwecji i na Węgrzech. Oprócz standardowej oferty gadżetów, Macma oferuje również usługę Direct Asia, w ramach której obsługiwane są zamówienia niestandardowe i wielkonakładowe bezpośrednio u dostawców na Dalekim Wschodzie. Macma specjalizuje się także w znakowaniu gadżetów, a jej ceniony serwis nadruków opiera się na nowoczesnym zapleczu maszynowym i wykwalifikowanej załodze.

Jak podkreśla Iwona Pycyk, Marketing Manager w Macma Polska, organizatorzy eventu zachęcili ich obietnicą spotkań z klientami w kameralnej atmosferze, z dala od zgiełku olbrzymich targów. - Obietnica została spełniona, a nowa inicjatywa zaowocowała konkretnymi rozmowami nastawionymi na wzmacnianie relacji z kluczowymi klientami. Zebranie najlepszych specjalistów z branży w jednym miejscu nadało elitarnego charakteru całemu wydarzeniu i pozwoliło na komfortowe warunki pracy. Taka formuła PSP to nowa jakość na rynku reklamowym. Cieszymy się z udziału w pierwszej edycji PSP i mamy nadzieję, że jeszcze nie raz przyjdzie nam wziąć udział w tym ekskluzywnym wydarzeniu - wyjaśnia Iwona Pycyk.

Na swoim stoisku Macma Polska zaprezentowała zarówno nowości, jak i najlepsze, sprawdzone gadżety. Nie mogło zabraknąć również nowych marek - Schwarzwolf oraz Polaroid.

Promo Show Professional tworzyło 29 dostawców, pełna ich lista dostępna TUTAJ. Targi odwiedziło blisko 600 osób z 320 agencji gadżetowych. Dodatkowo event odwiedziło aż 170 gości z zagranicy, którzy reprezentowali 74 agencje, z takich krajów jak Litwa, Łotwa, Estonia, Białoruś, Finlandia, Włochy, Hiszpania, Szwecja, Anglia, Słowenia, Niemcy, Malta, Turcja, Szwajcaria, Rumunia, Bośnia i Hercegowina czy Zjednoczone Emiraty Arabskie. Na wieczornej gali PSP VIP NIGHT bawiło się blisko 600 osób.

www.psp2019.pl

www.macma.pl

BJ

Dodane tagi