ARTYKUŁ

BIC® Graphic o PSP - z pewnością weźmiemy udział w kolejnej edycji

BIC® Graphic o PSP - z pewnością weźmiemy udział w kolejnej edycji

Podczas zakończonych w lutym nowych targów na rynku gadżetów reklamowych - Promo Show Professional, czołowi dostawcy upominków reklamowych w Polsce zaprezentowali swoją ofertę na nadchodzące miesiące. Wydarzenie skupiło przedstawicieli branży gadżetowej – wśród nich znalazła się firma BIC® Graphic, producent długopisów, ołówków i zapalniczek z nadrukiem full kolor. 

PSP 2018 to nowa inicjatywa wśród wydarzeń branżowych pierwszego kwartału bieżącego roku, która powstała dzięki współpracy czołowych dostawców upominków reklamowych w Polsce. Event pozytywnie wspominają przedstawiciele BIC® Graphic. - PSP okazało się wydarzeniem wyjątkowo dobrze zorganizowanym. Limitowana grupa wystawców to okazja do tego, aby odwiedzający nie biegali po halach, a skupili się na ważnych tematach w czasie prowadzonych z dostawcami rozmów. Klimat wydarzenia pozwolił na swobodne, acz konkretne rozmowy i poświęcenie każdemu z odwiedzających uwagi - mówi Dariusz Dawidczyk z BIC® Graphic

Jak dodaje, pierwsza edycja PSP pokazała, że tego typu imprezy nie muszą skupiać kilkuset wystawców, aby przyciągnąć uwagę Agencji, na współpracy z którymi opiera się model biznesowy grających fair producentów i importerów. - Trudno dzisiaj dokładnie oszacować korzyści z udziału w PSP, choć już są widoczne, ale jestem przekonany że w kolejnych miesiącach liczby na to pytanie odpowiedzą. O wyższości PSP nad innymi tego typu imprezami niech świadczy fakt, że BIC® Graphic z pewnością weźmie udział w kolejnej edycji. Trzymam kciuki za powodzenie kolejnych działań Organizatora i jeszcze raz dziękuję Agencjom za dobrze spędzony czas - dodaje Dariusz Dawidczyk.

BIC® Graphic podczas PSP zaprezentował przede wszystkim swoje bestsellery – długopisy, ołówki i zapalniczki z nadrukiem full kolor. Jednak wśród odwiedzających największym zainteresowaniem cieszyły się ołówki Sprout, w których gumkę zastąpiono kapsułką z nasionami. Produkt został świetnie przyjęty przez Klientów już w trakcie FestiwalMarketingu.pl w 2017 roku, a jego sprzedaż rośnie w dużym tempie. - Poza tym cała oferta BIC® Graphic cieszy sie niesłabnącym zainteresowaniem naszych Klientów i Ich Klientów, co świetnie wpływa na współpracę i wyniki zarówno Agencji, jak i nasze - reasumuje przedstawiciel firmy.

Promo Show Professional tworzyło 29 dostawców, pełna ich lista dostępna TUTAJ. Targi odwiedziło blisko 600 osób z 320 agencji gadżetowych. Dodatkowo event odwiedziło aż 170 gości z zagranicy, którzy reprezentowali 74 agencje, z takich krajów jak Litwa, Łotwa, Estonia, Białoruś, Finlandia, Włochy, Hiszpania, Szwecja, Anglia, Słowenia, Niemcy, Malta, Turcja, Szwajcaria, Rumunia, Bośnia i Hercegowina czy Zjednoczone Emiraty Arabskie. Na wieczornej gali PSP VIP NIGHT bawiło się blisko 600 osób.

www.bicgraphic.eu/pl/

www.psp2019.pl

BJ

Dodane tagi