ARTYKUŁ

Przedstawiciele agencji zachwyceni ideą PSP 2018

Promo Show Professional 2018 to nowa inicjatywa wśród wydarzeń branżowych pierwszego kwartału bieżącego roku, która powstała dzięki współpracy czołowych dostawców upominków reklamowych w Polsce. Wydarzenie skierowane było tylko i wyłącznie do agencji reklamowych, by w komfortowych warunkach mogli zapoznać się z najnowszą ofertą na nadchodzące miesiące. Jak agencje oceniają to wydarzenie? Zobaczcie poniżej.

Sylwia Opara, właścicielka agencji 14Zero
OOH, jak miło było u Was być! Zrobiliście takie targi, o których chyba wszyscy marzyli..., zarówno wystawcy i zwiedzający. Rozsądnie podpatrywaliście co się nie podobało przez lata i stworzyliście alternatywę do konkurencyjnych imprez. W samym centrum miasta, bez „zbieraczy”, gdzie da się zamienić słowo z dostawcami i obejrzeć nowości, na stoiskach bez zbędnego zadęcia, gdzie najważniejsze są relacje. Wyznaczyliście nowy standard i postawiliście wysoko poprzeczkę. Niech konkurencja ma się na baczności, bo możecie ich zdeklasować. Czego Wam serdecznie życzę!

Artur Ogiegło, właściciel agencji ARTIGRAF – artykuły reklamowe
Targi Promo Show Professional spotkały się z naszym dużym uznaniem. Zaproszenie wyłącznie agencji reklamowych bez możliwości udziału klientów końcowych było najwyższą wartością. Sprzyjało to zapoznaniu się z ofertą dostawców i kontaktu z nimi bez przebijania się przez tłumy. Uważamy, że to zasadniczo podniosło jakość wydarzenia. Całość targów zorganizowano na bardzo wysokim poziomie. Oczywiście impreza wieczorna również zasługuje na szczególne uznanie, za co dziękujemy dostawcom i koordnatorowi OOH magazine.

Monika Pierzchanowska, współwłaścicielka ATACAMA GIFTS
Przyszło NOWE! Profesjonalizm, cudowna atmosfera i zaufani partnerzy biznesowi! Wreszcie targi zostały przygotowane z dbałością o mnie. Przywitana uśmiechem organizatorów z ciekawością zagłębiałam się w kolejne stoiska wystawowe. Co ciekawe, uśmiech, brak cierpienia na twarzy i wyluzowanie wystawców oraz zainteresowanie mną, jako klientem, to zrobiło na mnie największe wrażenie. Cuda, czy dobry organizator? Stawiam na to drugie, zwłaszcza mając porównanie z innymi podobnymi eventami w branży na przełomie ostatnich lat. Jestem mile zaskoczona kameralną atmosferą i przyjaznym entourage. Nie mogę się już doczekać kolejnej edycji.

Magdalena Turkiewicz, sales manager Chili Studio Reklamy
PSP 2018 to innowacyjna forma targów, w moim przekonaniu nowa jakość w wymiarze spotkań targowych B2B w tej branży. Czołowi dostawcy rynku reklamowego w jednym miejscu oraz kameralne warunki wydarzenia stworzyły idealne okoliczności do rozmów biznesowych, nawiązywania nowych, ale przede wszystkim pogłębiania już istniejących relacji biznesowych. Bez tłumów, zbędnego zamieszania i pośpiechu. Świetna organizacja - OOH magazine jako koordynator wydarzenia, jak zwykle stanął na wysokości zadania. Z przyjemnością wrócimy tu za rok.

Piotr Żelichowski, współwłaściciel agencji reklamowej Double
Jesteśmy 25 lat na rynku reklamowym B2B i wydawałoby się, że już nic nas nie zaskoczy, a tu miła niespodzianka. Impreza PSP przygotowana została bardzo profesjonalnie, ciekawa formuła co do miejsca i formy wystawienniczej, duży szacunek i uznanie dla koordynatora – wszystkich OOH-ów. Na miejscu można było zauważyć wysoki poziom, kulturę wystawców, jak i zaproszonych agencji reklamowych (wyselekcjonowanych nie bez powodu). Bardzo dobry, indywidualny kontakt z osobami reprezentującymi wystawców, chęć z ich strony udzielenia wszelkiej pomocy, miła atmosfera, wymiana konkretnych i wartościowych informacji. Jeżeli wystawcy, jak i goście oczekiwali dobrych relacji i jakości, to się nie zawiedli. Catering dobrze przygotowany, no i VIP NIGHT, impreza pełna wrażeń i fantastycznej zabawy! Podsumowując, nowa formuła imprezy PSP bardzo przemyślana i zorganizowana na najwyższym poziomie.

Olaf Dąbrowski & Dariusz Nabywaniec, agencja reklamowa Goldenberry
Zdając sobie sprawę, kto podjął się trudu organizacji Promo Show Professional, byliśmy niezmiernie ciekawi tej inicjatywy! PSP przerosło jednak nasze oczekiwania – zarówno pod względem organizacyjnym, jak i doboru dostawców. Forma spotkania, na którą zdecydowali się organizatorzy sprzyja rozwojowi biznesu, a dyskusje prowadzone w tak przyjaznej i komfortowej atmosferze już dzisiaj przynoszą nam wymierne korzyści w postaci zamówień od naszych klientów. PSP świetnie wpisało się w lutowy kalendarz targowy, prezentując jednak inny, zdecydowanie wyższy poziom organizacji i tworzenia atmosfery „święta” dla firm będących w branży upominków reklamowych. Prawdziwą kulminacją i swoistą „wisienką na torcie” była wieczorna impreza, która pokazała jaka energia i moc drzemie w organizatorach, a ludzi, na co dzień zajmujących się sprzedażą gadżetów, opanowało absolutne szaleństwo! Będziemy ze wszystkich stron namawiali organizatorów do kontynuacji projektu PSP, choć znając ich, jesteśmy przekonani, że to dopiero początek. I choć poprzeczka została zawieszona wyjątkowo wysoko – już nie możemy się wprost doczekać PSP 2019!

Monika Mikotowicz, właścicielka KAIZEN- REKLAMA I DRUK
Koncepcja jak i organizacja całego przedsięwzięcia zasługuje na pochwałę. Wszystko przygotowane z dbałością o najmniejszy detal. Zaproponowana forma imprezy pozwalała na dokładne zapoznanie się z ofertą dostawców, umożliwiała spokojne rozmowy w specjalnie przygotowanych do tego celu strefach, co uważam za doskonały pomysł. Wisienką na tym, fantastycznym eventowym torcie, była wieczorna impreza. Klub, catering, oprawa – rewelacja. Bawiliśmy się znakomicie. Wróciliśmy w doskonałych humorach, z nowościami, które dalej przekażemy klientom. Organizatorom gratulujemy - 100% professional :)

Wojciech Wrociński, właściciel marki ReklamowyGadzet.pl
Jestem zachwycony nową formą targów, która została zaproponowana podczas Promo Show Professional w Warszawie. Zaproszenie najlepszych agencji gadżetowych w Europie Środkowej w porozumieniu z dostawcami - jest strzałem w 10. Dzięki mniejszej ilości zaproszonych gości, można było spokojnie porozmawiać o współpracy z każdym partnerem. Czas ten uważam za bardzo dobrze zainwestowany w relacje z naszymi głównymi dostawcami, co jest kluczowe przy codziennej współpracy. Oceniam bardzo dobrze organizację zespołu witającego, świetny pomysł ze wspólnymi zdjęciami oraz lokalizacja. Gratuluję realizacji świetnego projektu. Z przyjemnością pojawimy się na następnych wydarzeniach.

Marek Dynus, CEO, SENSUM art
Właśnie tak wyobrażałem sobie targi. Targi skierowane dla agencji. Bez udziału klienta końcowego. W otoczeniu zaufanych, wyselekcjonowanych dostawców. W klimacie sprzyjającym rozmowom nie tylko o biznesie. Dzięki PSP głowa znów jest pełna pomysłów na kolejne cztery pory roku! Gratuluję inicjatywy. Czekamy na więcej!

Krzysztof Schön, tanie-gadzety.com
Wydarzenie jakim było Promo Show Professional - nowy na naszym rynku format spotkań był doskonałą okazją do nawiązania i pielęgnowania relacji biznesowych. Kameralna atmosfera pozwoliła również na szczegółowe zapoznanie się z ofertą firm - również tych, z którymi do tej pory nie mieliśmy okazji współpracować. Pomysł zorganizowania całości w hotelu wraz z dostępnością wszelkich udogodnień był strzałem w 10-tkę dającym nam – agencjom - duży komfort. PSP dzięki swojej formule i świetnej organizacji na pewno wyróżnia się na tle innych spotkań - mamy nadzieję, że stanie się stałym punktem w naszej branży.

Promo Show Professional tworzyło 29 dostawców, pełna ich lista dostępna TUTAJ. Targi odwiedziło blisko 600 osób z 320 agencji gadżetowych. Dodatkowo event odwiedziło aż 170 gości z zagranicy, którzy reprezentowali 74 agencje, z takich krajów jak Litwa, Łotwa, Estonia, Białoruś, Finlandia, Włochy, Hiszpania, Szwecja, Anglia, Słowenia, Niemcy, Malta, Turcja, Szwajcaria, Rumunia, Bośnia i Hercegowina czy Zjednoczone Emiraty Arabskie. Na wieczornej gali PSP VIP NIGHT bawiło się blisko 600 osób.

www.psp2019.pl

Artykuł ukazał się OOH magazine nr 2/2018. Pobierz wersję online TUTAJ.

Dodane tagi