NEWS

Jak zbudować strategię dla swojej firmy?

Pierwszym krokiem do zbudowania silnej i spójnej marki jest strategia marketingowa. Jak ją stworzyć? Kolejną porcję wiedzy będzie można zdobyć już 12 kwietnia (czwartek) podczas bezpłatnego webinaru „Marek Budowniczy – o tworzeniu strategii marki”.

Strategia marki to podstawowe narzędzie, które powinno towarzyszyć każdej firmie wchodzącej na rynek. To ona zapewnia skuteczny start. Pomaga w ustaleniu pozycji firmy względem konkurencji, znalezieniu jej cech unikatowych, wytyczeniu celów, a także sposobu komunikacji. W jaki sposób stworzyć ją w zaciszu własnego biura lub domu? Dowiedz się tego z webinarów z cyklu „Marek Budowniczy – o tworzeniu strategii marki”. Tym razem czwarta, ostatnia część bezpłatnego szkolenia on-line zostanie poświęcona komunikacji wizualnej oraz tone of voice marki.

W czasie szkolenia on-line będzie możńa się dowiedzieć: