NEWS

Własny biznes w oparciu o swoją pasję #DigitalGirls Academy

Kaśka Żbikowska jest uczestnikiem programu akceleracyjnego „Surferzy Wiedzy”. Jest trenerką i autorką. Mówi o sobie, że jest pasjonatką sensownego rozwoju i edukatorką przyszłości. Marzy o internecie pełnym przedsiębiorczych dziewczyn, które zamieniają swoje talenty w przychody – tworząc własne e-booki, kursy online.

Po ponad 6 latach realizowania autorskich, rozwojowych projektów online, w których wzięło udział ponad 2000 kobiet, w 2017 roku Katarzyna stworzyła #DigitalGirls Academy - innowacyjny program edukacyjny, oparty na metaforze Akademii Magii.

Wszystko zaczęło się od pomysłu. Ale sam pomysł jest nic nie wart, dopóki się go nie ożywi. Dlatego Kaśka zaczęła eksperymentować. Pisała bloga, wydała dwie książki, stworzyła ze swoim zespołem kobiecy e-magazyn, aż w końcu okazało się, że tego czym chce się podzielić nie zmieści w takich zamkniętych formatach. Ponieważ od zawsze szukała sposobu na dzielenie się swoim doświadczeniem z innymi, to najlepszym z nich okazał się Internet.

Internet powoduje, że odległość przestaje mieć znaczenie. Wystarczy, że masz połączenie z siecią, a dotrzesz do każdej osoby, która chce się rozwijać online. Dzięki temu każdy z nas może w prosty sposób monetyzować swoją wiedzę. – mówi Kaśka Żbikowska.

W ramach akceleratora projektuje unikalną platformę z wiedzą, której subskrybetki będą mogły tworzyć własne kursy online i sprzedawać je w sieci. To będzie nauka przez doświadczenie. Studentki będą realizować tajne misje i eksperymentować, aby po zakończeniu projektu mieć gotowe własne produkty cyfrowe.  

Właśnie skończył się nabór do drugiej edycji programu akceleracyjnego „Surferzy Wiedzy” pomagającego rozwinąć projekty z branży EdTech. Niebawem rusza trzecia edycja. Akcelerator ma za zadanie pomóc w stworzeniu własnego produktu, dostarczając wiedzę doświadczonych mentorów, narzędzia i zaplecze produkcyjne. Pomaga przekształcić pomysły w pierwszą wersję produktu lub MVP, mogącego wejść na rynek i oczywiście na siebie zarabiać. Udział w programie akceleracyjnym może znacząco przyspieszyć pracę nad projektem. Dzieje się tak, dzięki pracy z mentorami nad strategią produktową i biznesową, a także w ramach realizacji produktu w postaci jego pierwszych prototypów. Co więcej, wybrane projekty uzyskują dostęp do infrastruktury i usług technologicznych oferowanych przez organizatorów.

Do pierwszej edycji programu zakwalifikowało się 16 projektów, czego efektem było stworzenie niezwykle ciekawych produktów. Wśród nich znalazła się technologia rozpoznania emocji w edukacji umiejętności społecznych, technologia wspierająca obsługę systemów informatycznych, psychometria i algorytmy w doradztwie zawodowym dla młodzieży, gaming i VR w nauce public speaking, a nawet cyfrowa szkoła muzyczna.

Kto może wziąć udział w Akceleratorze? Każdy, kto pragnie rozwinąć swój projekt biznesowy z branży edtech lub pokrewnew formie spółki lub działalności gospodarczej. Organizatorzy szukają osób wierzących w siłę dzielenia się wiedzą i pasjonatów nowych technologii, którzy wiążą swoją przyszłość zawodową z branżą.

Zgłoszenia można dokonać na stronie Akceleratora.

MW

Dodane tagi