NEWS

IV edycja konferencji Label Innovations podczas FestiwalMarketingu.pl

Wyróżnienie produktu na półce jest podstawowym zadaniem, ale też wyzwaniem dla wielu brand managerów i właścicieli marek. Producenci prześcigają się w innowacjach oraz możliwościach zwrócenia uwagi konsumenta na swój produkt. Półki sklepowe przesycone są różnorodnością kształtów opakowań, komunikatów marketingowych, barw oraz materiałów opakowaniowych. Czy da się zaskoczyć konsumenta czymś jeszcze? Jak stworzyć opakowanie, które skutecznie sprzeda produkt?

Kolejna edycja Label Innovations z cyklu „Co mówi Twoje opakowanie?” będzie skoncentrowana na konsumentach jako użytkownikach marki. Zadaniem prelegentów będzie przybliżenie uczestnikom przebiegu procesu powstawania skutecznie sprzedającego się produktu oraz omówienie kluczowych etapów decydujących o sukcesie. Będzie to okazja zaznajomienia się z case study powstawania ciekawych marek produktowych oraz kulis realizacji etykiet i opakowań od strony technologicznej. Uczestnicy będą mieli możliwość zapoznania się z zawiłościami prawa autorskiego od strony praktycznej oraz dowiedzieć się, jak ochronić dzieła własnego autorstwa przez kopiowaniem. Specjaliści od prawa autorskiego wyjaśnią również, w jaki sposób dochodzić praw z tytułu wykorzystania przez inne podmioty, dzieł swojego autorstwa.

Szczegółowy plan konferencji będzie dostępny pod koniec maja 2018 r. na stronie internetowej organizatora www.etykiety.pl oraz na stronie internetowej wydarzenia www.labelinnovations.pl.

Patronem medialnym konferencji jest OOH magazine, organizator FestiwalMarketingu.pl.

Dodane tagi