NEWS

Dwa brązowe miecze w konkursie KTR

28 maja na scenie Teatru Polskiego odbyła się Gala KTR – największego konkursu kreatywności w Polsce. Agencja Isobar Poland Group otrzymała brąz w kategorii Communication, podkategorii Out of Home za akcję „Date drive” zorganizowaną dla Škody Citigo. Brązem nagrodzono także spot promujący Skodę KAROQ z napędem 4x4 współrealizowany przez Isobar Poland Group.

Nagrodzona brązem koncepcja połączenia jazd próbnych z prawdziwymi randkami powstała z myślą o młodych kobietach z wielkich miast. Większość z nich to singielki, które prowadząc aktywny tryb życia, nie mają czasu na randki, a tym bardziej na testowanie nowych aut.  

Podczas akcji speed dating randkolubną Skodą Citigo odbyło się 60 randek. W okresie kampanii liczba jazd próbnych wzrosła o 40%, a sprzedaż ponad 4-krotnie. Za pełną realizację konceptu odpowiadała agencja Posterscope z grupy Dentsu Aegis Network.

Brązem w konkursie KTR nagrodzono także spot promujący Skodę KAROQ z napędem 4x4 współrealizowany przez Isobar Poland Group wraz z firmami: Sputnik Studio, Hart Warsaw, MIŁO oraz GŁOŚNO.

Od sierpnia 2016 roku agencja Isobar Poland Group (Dentsu Aegis Network) odpowiedzialna jest za tworzenie i realizację strategii content marketingowych w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube), opracowywanie treści dla odpowiednich kanałów, a także zarządzanie blogiem marki Škoda. Obecnie, po wygranym przetargu w marcu 2018, odpowiada za wszystkie działania strategiczno-kreatywne oraz całą komunikację marki Škoda na polskim rynku.

MW

Dodane tagi