NEWS

Joanna Okła wchodzi do zarządu MediaCom Warszawa

Joanna Okła wchodzi do zarządu MediaCom Warszawa

Joanna Okła, Head of Strategy, wchodzi do zarządu domu mediowego MediaCom Warszawa.

Joanna Okła ma 17-letnie doświadczenie w pracy w branży reklamowej. Swoją karierę rozpoczynała w 2001 r. w Media Planning Group (obecnie Havas), by po 5 latach przejść do MediaCom, gdzie pracuje od 12 lat.

W czasie pracy w MediaCom Warszawa prowadziła zespoły obsługujące klientów z obszarów takich jak FMCG, OTC i retail, m.in.: Mars & Wrigley, The Coca-Cola Company, Grupa Danone, Tesco.

W 2015 r. Joanna Okła objęła stanowisko Dyrektora Strategii, a 2 lata później  została Head of Strategy.

- Wejście Joanny Okły do zarządu MediaCom bardzo go wzmocni. Bardzo się cieszę, że będziemy silniejsi o jej kompetencje strategiczne oraz wieloletnie doświadczenie w odpowiadaniu na potrzeby najbardziej wymagających klientów - mówi Kuba Kossut, COO, MediaCom Poland.

W zarządzie MediaCom Warszawa będzie zajmowała się rozwojem produktu strategicznego, new businessem, marketingiem i PR-em.

Joanna Okła jest absolwentką warszawskiej Szkoły Głównej Handlowej.

JK