NEWS

„KolejLove wakacje!” od oS3 dla POLREGIO  

Agencja oS3 przygotowała kolejną odsłonę kampanii reklamowej dla marki POLREGIO (Przewozy Regionalne Sp. z o.o.).

Kampania reklamowa przebiega pod hasłem „KolejLove wakacje!”,a jej celem jest promocja wakacyjnych ofert specjalnych POLREGIO: biletu turystycznego oraz mini turystycznego, REGIOkarnetu i miniREGIOkarnetu oraz oferty „Ty i raz, dwa, trzy”.

– Prowadzona kampania „KolejLove wakacje!” zachęca do odwiedzania pociągiem najpopularniejszych wakacyjnych kierunków najczęściej wybieranych przez Polaków: góry, morze i Mazury. Sprofilowana i różnorodna oferta wakacyjna sprosta oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów, a dodatkowe korzyści w formie kodów zniżkowych uradują nie jednego pasażeramówi Sylwia Szyszkowska-Wilkowska, Naczelnik Wydziału Marketingu i Promocji z firmy Przewozy Regionalne, właściciela marki POLREGIO.

Zadaniem agencji oS3 było opracowanie strategii działań komunikacyjnych oraz konceptu kreatywnego, który pozwoli zachęcić do podróży pociągiem w okresie wakacyjnym.

Działania reklamowe objęły swym zasięgiem internet (kampania display prowadzona m.in.  na takich portalach, jak podroze.pl, podroze.onet.pl, wprost.pl, interia.pl, natemat.pl), działania performance, DOOH (dworce i ekrany w pociągach), opracowanie skryptu radiowego (emisja w regionalnych stacjach w całej Polsce). oS3 była również odpowiedzialna za przygotowanie materiałów kampanijnych na stronę polregio.pl i projekt landing page'a informującego o akcji, który można znaleźć pod adresem: https://polregio.pl/pl/oferty-i-promocje/akcja-wakacyjna/. Dodatkowo w ramach rozpoczętej w maju współpracy z POLREGIO, agencja oS3 rozwija stworzonego przez nią bloga o nazwie „Zmysł podróżowania”, na którym w ramach prowadzonych działań umieszczony został nowy kontent, wspierający obecną kampanię. Równolegle do głównej kampanii trwają działania w ramach stałej komunikacji marki POLREGIO, w tym w obsługiwanych przez oS3 kanałach social media marki, m.in. konkurs dla fanów POLREGIO na FB, który wystartował 30 lipca. 

Kampania potrwa do połowy września. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Republic.

JK

Dodane tagi