NEWS

Plej rozwija Client Service

Zespół Client Service Plej kierowany przez Anetę Jalowską (client service director agencji) powiększył się o 2 nowych account managerów. Sylwia Dryka, z agencją związana od ponad 2 lat, dotychczas jako senior account executive, awansowała na stanowisko account managera.

Będzie zarządzać teamem odpowiadającym za obsługę projektów komunikacyjnych z obszaru trade marketingu dla marki PLAY. Do zespołu client service Plej dołączył także Jędrzej Bieliński jako account manager, który wesprze część client service Plej odpowiadającą za realizację projektów digitalowych dla marki PLAY.

Bieliński w ostatnich latach pracował przy projektach technologicznych i digitalowych m. in. dla McDonald’s, mBanku oraz Totalizatora Sportowego, a Dryka od początku swojej kariery w Plej związana jest z teamem BTL, wcześniej pracowała dla takich marek jak McDonald’s i Tesco.

Obecnie zespół Client Service w Plej liczy ok. 20 osób. Do głównych klientów agencji należą m.in. PLAY (P4 sp. z o.o.), Energizer, Tchibo, Maspex, Biedronka, L’oreal, IVECO Poland, OSM Piątnica.

MW

Dodane tagi