NEWS

Mniej o bulgotaniu, więcej o emocjach

Opus B przygotował najnowszą kampanię leku Espumisan.

Leki na problemy gastryczne w klasycznym podejściu reklamowym nie mają lekko. Króluje ujęcie „problem – rozwiązanie” lub szukanie metafor dosadnie, ale nie obraźliwie, ilustrujących wzdęcia, zaparcia czy biegunki.

- Postanowiliśmy pójść inną drogą i sięgnąć po emocje. Przekaz oparliśmy na prostej zasadzie - problem uciążliwych wzdęć powoduje pogorszenie nastroju i wpływa negatywnie na samopoczucie psychiczne – tłumaczy Tomek Kosiński, CREATIVE DIRECTOR W OPUS B.

Holistyczne podejście zaowocowało stworzeniem spotu, w którym skupiono się nie tyle na problemach „jelitowych”, co ich wpływie na ogólne samopoczucie bohaterów. Espumisan w tym ujęciu to nie tylko doraźna pomoc, ale i niezawodny sposób na przywrócenie pewności siebie, ulgi lub komfortu.

W ramach kampanii Opus B przygotował koncepcję kreatywną, projekty materiałów drukowanych oraz spoty TV. Kampania promuje bazową wersję leku Espumisan kapsułki. Przekaz podkreśla też pozycję lidera marki Espumisan na polskim rynku leków na wzdęcia. 

Spoty reżyserował Maciej Szwabe, produkcją zajął się Garaż Film, a postprodukcją Film Garden.

JK

Dodane tagi