NEWS

UNIQUE ONE dla MAKRO

MAKRO Polska powierzyło agencji UNIQUE ONE organizację mobilnej loterii promocyjnej. Akcja objęła swym zasięgiem całą Polskę.

Akcja rozpoczęła się 28 sierpnia, a okres sprzedaży promocyjnej potrwa do 8 października 2018 roku. Dzięki mobilnej zdrapce MAKRO uczestnicy mogą wygrać jedną z aż 100 000 nagród, m.in. vouchery na wycieczki zagraniczne, napoje Coca-Cola w puszkach i gadżety. Aby wziąć udział w Urodzinowej Loterii zdrAPKOWEJ, należy w trakcie trwania okresu promocyjnego zrobić zakupy w MAKRO oraz odebrać od kasjera ulotkę z kodem do zdrapki umieszczonej w aplikacji mobilnej MAKRO. Szanse na wygraną zwiększają się przy zakupie produktów promocyjnych Coca-Cola, dzięki którym klient otrzyma dodatkowy kod. Każda zgłoszona zdrapka to także jeden los w losowaniu nagrody głównej – samochodu Opel Crossland X.

Z loterii wykluczony jest zakup tytoniu i akcesoriów tytoniowych, wódki, kart GSM, paliwa oraz depozytów. Należy pamiętać, aby zachować dowód zakupu. Szczegóły regulaminu i zasady loterii zdrapkowej w aplikacji mobilnej MAKRO można przeczytać na www.makro.pl.

Agencja UNIQUE ONE, działająca na zlecenie MAKRO Polska, odpowiedzialna jest za organizację i obsługę akcji. Loteria ma charakter ogólnopolski oraz wspierana jest kampanią w radiu i w Internecie oraz informacyjną wykorzystującą m.in. materiały POS.

JK

Dodane tagi