ARTYKUŁ

Ponownie stawiamy na Promo Show Professional | Tomasz Przewoźnik, Happy Gifts Europe

Spotkania z klientami nie muszą ciągle być takie same, odwiedzające targi agencje reklamowe widzą potencjał i cenią komfort spotkań kameralnych. Tomasz Przewoźnik, Sales Director w Happy Gifts Europe mówi o tym, dlaczego warto uczestniczyć w wydarzeniu.

- Stawiamy przede wszystkim na jakość. W PSP weźmiemy udział po raz drugi. Co więcej, zrobimy to z pełnym przekonaniem, że po prostu warto. W roku ubiegłym entuzjastycznie przyjęliśmy informację o powstaniu tej inicjatywy. Formuła tradycyjnych targów nieco się zdewaluowała w ostatnich latach. Brakowało nam klimatu i odpowiedniej atmosfery do prowadzenia efektywnych rozmów handlowych z naszymi obecnymi i potencjalnymi klientami. To wszystko dało nam Promo Show Professional. Nowe miejsce, jakże inne od tradycyjnej hali targowej, przestrzeń, wysoka jakość obsługi, nowy sposób prezentacji i ekspozycji. To wszystko sprawiło, że PSP dało nam, jako wystawcy, nową jakość i świeżość w podejściu do prezentacji naszego asortymentu. Wieczorem podczas eventu integracyjnego można było smacznie zjeść i porozmawiać z tymi, z którymi nie udało się w ciągu dnia.

Jakie korzyści przynosi wydarzenie?
Każda firma będąca wystawcą na PSP ma zapewne różne oczekiwania i cele związane z udziałem w tym wydarzeniu. Jedni poszukują nowych klientów, inni możliwości spokojnej i profesjonalnej prezentacji swoich produktów, niektórzy oczekują efektów związanych z nawiązaniem lub podtrzymaniem właściwych relacji ze swoimi obecnymi lub przyszłymi klientami. Dla nas najważniejsze są dwie ostatnie kwestie. Na pewno nowa formuła pozwala na zaprezentowanie asortymentu firmy bez presji czasu, bez przeciskających się za plecami, odwiedzających stoiska tłumów ludzi z walizkami. Co więcej, mamy pewność, że odwiedzający nasze stoiska to agencje z prawdziwego zdarzenia. Nie sposób tu spotkać tzw. zbieraczy. Jeżeli jest potrzeba porozmawiania z klientem poza stoiskiem, przez dłuższą chwilę, to również są ku temu wyśmienite warunki.

Kto odwiedza Promo Show Professional?
Tylko i wyłącznie agencje, i to takie, o których możemy powiedzieć „agencje z górnej półki”. Podczas pierwszej edycji odwiedziła nas znakomita większość naszych kluczowych klientów. Pojawiło się też bardzo wielu wartościowych klientów zagranicznych. W przyszłorocznej edycji będzie ich jeszcze więcej. Mieliśmy okazję przeprowadzić kapitalne rozmowy z naszymi dystrybutorami z Ukrainy, Gruzji czy Mołdawii, którzy otrzymali zaproszenie i z niego skorzystali. Co więcej – organizatorzy zapewnili im nocleg w hotelu, w którym odbyło się wydarzenie. Oprócz tego, nasze stoisko odwiedziło wielu klientów z innych krajów, z którymi również współpracujemy, to także było miłe zaskoczenie.

Co pokazujecie w swoim punkcie podczas tych dwóch dni?
Pokazujemy nowości, informujemy o aktualnych akcjach promocyjnych oraz o tym wszystkim, co się wydarzy i co planujemy zrobić w ciągu najbliższego roku. Klienci mają okazję na spokojnie pooglądać nasze produkty, otrzymać wzory i materiały reklamowe, porozmawiać o warunkach współpracy. I co bardzo ważne – bez presji czasu i w atmosferze sprzyjającej prowadzeniu otwartych i szczerych rozmów. Ten ostatni aspekt jest chyba w tym wszystkim najważniejszy, cenimy sobie komfort naszych oraz potencjalnych klientów.

Czy wydarzenie jest również interesujące z punktu widzenia agencji reklamowych?
Bez wątpienia. O korzyściach płynących z miejsca organizacji PSP, jakości dotyczącej jego organizacji, klimacie i pozytywnej energii, jaką da się tutaj odczuć na każdym kroku, mówiłem już wcześniej. Bardzo ważnym aspektem z punktu widzenia agencji jest jakość wystawców PSP. Nie ma tutaj przypadkowych wystawców. Każda z nich jest liderem lub jednym z liderów w danej kategorii upominków reklamowych. Są to firmy gwarantujące jakość nie tylko produktu, ale także serwisu i usługi. Agencje chcą robić interesy z takimi firmami. Po drugie – jest to grupa kilkudziesięciu wystawców, a nie kilkaset stoisk rozrzuconych po kilku halach, których nie sposób wszystkich odwiedzić, nie wspominając już o jakości percepcji, jeśli chodzi o otrzymywane na poszczególnych stoiskach informacje. Poza tym jest to jedyne takie wydarzenie w branży, którego gośćmi są tylko i wyłącznie agencje reklamowe. Nie ma na nim klientów finalnych, co z punktu widzenia agencji jest dodatkowym jego atutem. Już teraz cieszę się na kolejne spotkania w przemiłej atmosferze już niebawem, bo w lutym 2019 r. Serdecznie i gorąco zapraszam na nie wiodące agencje reklamowe z Polski i zagranicy.

Rozmawiała Beata Jankowska

Wywiad ukazał się w ostatnim numerze OOH magazine, pobierz bezpłatnie TUTAJ.