NEWS

Kreacja unikalnych opakowań, czyli o trudnej przyjaźni drukarza z agencją reklamową

IV edycja Label Innovations odbyła się 13 września w EXPO XXI Warszawa pod patronatem merytorycznym Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu. Warsztaty były wydarzeniem towarzyszącym targom reklamy i poligrafii reklamowej.

Bieżąca edycja poświęcona była kwestiom związanym ze współpracą drukarni i agencji reklamowej. Opowiedzieliśmy o case study firmy Medisept, gdzie proces powstawania nowego produktu wraz z wypracowaniem nowych kanałów dystrybucyjnych trwał niespełna rok. Poruszyliśmy też kwestie praw autorskich i ich naruszeń, które coraz częściej mają miejsce w związku z rozwojem nowoczesnych kanałów komunikacji.

W programie warsztatu znalazły się następujące zagadnienia:
- „Opakowanie marki jako skuteczny komunikat rynkowy”- warsztat przeprowadzony przez dr hab. inż, prof. nadz. UEP Magdalena Ankiel.
- „Pozycjonowanie produktu, a kreacja opakowania produktu na przykładach wdrożonych opakowań produktów konsumenckich, w tym marki Medisept” (prelegenci: Jarosław Grzesica - Strateg w studiu THIS oraz Mateusz Bąkała - Dyrektor Kreatywny w studiu THIS. Prelekcja odbyła się przy współudziale Doroty Jędruch – przedstawiciela firmy Medisept).
- „Kreacja unikalnych opakowań, czyli o trudnej przyjaźni drukarza z agencją reklamową” (prelegenci: Anita Czarniecka, Prezes Zarządu Etykiety.pl Etigraf oraz Iwona Studzińska, Dyrektor ds. Rozwoju).
- „Pozyskanie środków unijnych na realizację projektów wzorniczych” (prelegent: Kamil Pączkowski - Design Director w studiu THIS).
- „Prawno-autorskie wyzwania działu marketingu w XXI wieku” – wykład oparty na casusach prawnych, poprowadzony przez Magdalenę Korol, Partnera Kancelarii Snażyk Korol Mordaka.
Kolejna edycja już w kwietniu 2019. Zapraszamy na www.labelinnovations.pl oraz profil Facebook, gdzie na początku przyszłego roku zostanie zamieszczony program V edycji oraz sylwetki kolejnych prelegentów.

Agnieszka Rudnicka, koordynator ds. marketingu Etykiety.pl Etigraf

Artykuł ukazał się w ostatnim numerze OOH magazine, pobierz bezpłatnie TUTAJ.