ARTYKUŁ

Jurorzy o 10. edycji konkursu POS STARS

Jurorzy o 10. edycji konkursu POS STARS na najlepsze displa’e reklamowe.

Aleksandra Marchocka
Creative Director, Peppermint

Kreatywne podejście do materiałów POS pozwala markom wejść w unikalny „dialog" z odbiorcą. Dlatego zachwyciła mnie mnogość angażujących rozwiązań, które pojawiły się podczas tegorocznej edycji konkursu. Zapamiętywalne były zwłaszcza realizacje dla marek alkoholi, które nie mogą komunikować się w środkach masowego przekazu, za to zachwycają pomysłowością oraz rozmachem w punktach sprzedaży i podczas eventów. Możliwość oddziaływania na zmysły inne niż wzrok i słuch, to wielka przewaga POS-ów nad pozostałymi kanałami komunikacji. Podczas konkursu można było zobaczyć świeże przykłady takich niestandardowych rozwiązań.

Olaf Dąbrowski
Dyrektor Zarządzający, Goldenberry Group

Już po raz drugi miałem przyjemność być jurorem w konkursie POS STARS. Podobnie jak w poprzednim roku konkurs był świetnie zorganizowany, organizator zapewnił odpowiednią powierzchnię oraz takie rozmieszczenie strefy, abyśmy mieli komfort pozwalający na rzetelną ocenę. Uważam, że konkurs bardzo dobrze wpisuje się w konwencję FestiwalMarketing.pl ukazując panujące trendy w branży POS. W moim odczuciu, ten rynek świetnie się rozwija, a prezentowane POS-y oceniam na sporo atrakcyjniejsze od tych z poprzedniego roku. Świadczy to o dużej kreatywności producentów oraz dobrej koniunkturze w branży, która mocno inwestuje w coraz bardziej okazałe, a co za tym idzie droższe rozwiązania.

Łukasz Gumowski
Creative Partner, Agencja Plej

Tegoroczny konkurs zdecydowanie wyróżnia się na tle poprzednich edycji. Liczba i przede wszystkim jakość wystawianych produkcji była pozytywnym zaskoczeniem. Bardzo cieszy fakt, że wybór najlepszych rozwiązań był w tym roku po prostu trudny. Widać znaczące różnice względem ubiegłych lat, zarówno w kreatywności, jak również w user experience. Stosowane techniki pomagają wyeksponować produkty, jak również pokazać ich funkcjonalność. Miłą niespodzianką jest tak duża liczba POS-ów, które wykorzystują (w końcu umiejętnie i z klasą!) nowe technologie, takie jak sterowanie gestami czy po prostu komunikację video, ale również kreatywne rozwiązania w tych, które są bardziej tradycyjne. Oby tak dalej!

Piotr Kaznowski
Dyrektor Customer Marketingu i Aktywacji Portfolio, Wrigley Poland

Sporo odważnych pomysłów, wszystkie budujące wartość marki, większość z nastawieniem na odsprzedaż – tak bym określił projekty ekspozycji, biorące udział w konkursie. Na rynku usłyszałem kiedyś, że najlepsza ekspozycja to taka, która sprawia, że produkt „znajduje się w niebezpieczeństwie zostania sprzedanym”. Takie projekty oceniłem najwyżej.

Karolina Karolczak
Partnership & Procurement Director, Sodexo Benefits nad Rewards Services Polska

Tegoroczna edycja konkursu POS STARS obfitowała w nietuzinkowe kreacje, od których często ciężko było oderwać wzrok. Prezentowane materiały wspierające sprzedaż rokrocznie rosną w siłę. Organizator oraz zgłaszający zadbali o to, abyśmy jako jurorzy mieli naprawdę twardy orzech do zgryzienia.

Paweł Kornosz
Członek Zarządu, YesIndeed

Bardzo cieszę się, że zostałem poproszony o to, aby sędziować w tym konkursie. Miałem okazję dokładnie przyjrzeć się każdemu z zaprezentowanych POS-ów ze szczególną dokładnością. Jako Jurorzy nie mogliśmy wiedzieć, który POS należy do jakiego zgłaszającego i oczywiście bardzo słusznie, natomiast poprosiłem organizatora o udostępnienie informacji po wydarzeniu, który materiał do kogo należał. Niektóre szczególnie przypadły mi do gustu i koniecznie chciałem wiedzieć, kto był ich autorem. Ekspozycja była imponująca, a w strefie POS STARS panowała pełna różnorodność materiałów wykonania i pomysłów kreatywnych.

Magdalena Słomczewska-Klimiuk
Product Portfolio Manager, ETi European Food Industries

Ekspozycje na bardzo wysokim poziomie, wyróżniały się zdecydowanie alkohole, co zostało odzwierciedlone, jak widać, w wynikach konkursu. W wielu realizacjach zobaczyliśmy ciekawe zastosowanie rozwiązań interaktywnych. Konkurs zdecydowanie wpasowuje się w trendy.

Dariusz Płaza
Promotions Manager, International Energizer Group Polska

POS-y biorące udział w konkursie reprezentowały sobą bardzo zróżnicowany poziom, ale wszystkie były w mojej ocenie co najmniej dobre. Ciężko było wskazać wyraźnego faworyta, natomiast cieszy, że producenci sięgają po różnorodne materiały, stawiają na konstrukcje kreatywne i nietuzinkowe, śmiało wprowadzają nowe technologie, myślą całościowo o przekazie do shoppera. Konkurs POS STARS jest zdecydowanie potrzebny dla rozwoju branży, zaczynając od producentów produktów FMCG, przez agencje marketingowe, po producentów materiałów POS.

Artykuł ukazał się w ostatnim numerze OOH magazine, pobierz bezpłatnie TUTAJ.

 

Dodane tagi