ARTYKUŁ

Skuteczna aktywacja w miejscu sprzedaży | ATS Display

Skuteczna aktywacja w miejscu sprzedaży | ATS Display

Hipermarket może posiadać w asortymencie nawet ponad 10 000 produktów. Jak w takiej sytuacji wyróżnić swoją markę na tle licznej konkurencji? Rozwiązaniem mogą być materiały POS, takie jak standy reklamowe, które swoim rozmiarem, kolorem, kształtem lub dzięki zastosowaniu rozwiązań interaktywnych przyciągają wzrok konsumenta. A to bardzo istotny krok w drodze do podjęcia decyzji zakupowej. Jedną z firm zajmujących się projektowaniem i produkcją rozwiązań aktywujących sprzedaż jest ATS Display.

Firma z podwarszawskiej Wiązowny funkcjonuje na rynku materiałów wspierających sprzedaż od 2001 roku, a już po roku działalności rozpoczęła eksport swoich rozwiązań. Po ponad 17 latach standy reklamowe z fabryki w Wiązownie trafiły już do ponad 50 krajów, a wiele z nich funkcjonuje na rynku do dziś lub jest systematycznie domawiana przez lojalnych i zadowolonych klientów firmy – najczęściej międzynarodowych korporacji i czołowych marek w swoich branżach.

Siłą ATS Display – firmy łączącej kompetencje agencji i producenta materiałów POS - jest między innymi kreatywny zespół projektowy, który wraz z Account Managerami opracowuje angażującą komunikację marketingową w miejscu sprzedaży. Nowoczesna fabryka znajdująca się w centrali firmy daje dużą swobodę projektowania designerom, których wizje mogą nabierać kształtów dzięki najnowszym maszynom, zastosowanym technologiom i doświadczonemu zespołowi produkcji, który nieustannie się rozwija, wraz z firmą. Szerokie jest też spektrum stosowanych materiałów produkcyjnych: wszelkiego rodzaju tworzywa sztuczne, drewno i materiały drewnopochodne takie jak sklejka lub płyta wiórowa. Jeśli projekt tego wymaga, stosowane są liczne materiały uszlachetniające. Park maszynowy w fabryce ATS Display jest także wyposażony w maszyny pozwalające na obróbkę stali, a co za tym idzie, produkcję metalowych konstrukcji nadających stabilności i trwałości standom reklamowym.

Display dla marki Fuze Tea.

ATS Display jako polska firma wspierająca zagraniczne kampanie marketingowe od lat zgłasza swoje produkty w konkursach branżowych, odnosząc na tym polu liczne sukcesy. Pod koniec roku udział w niemieckim Superstarze przyniósł ATS dwie złote statuetki oraz jedną srebrną – na 3 zgłoszone produkty. Z francuskiego POPAI firma wróciła z nagrodami przyznanymi w takich kategoriach jak „Linia Produktowa”, „Alkohole” oraz „Eventy”. Włochy, kolebka światowego designu to również bardzo ważny rynek dla ATS Display. Z tego względu firma praktycznie co roku startuje w konkursie organizowanym przez Retail Institute Italy. W tym przypadku także nie brakuje powodów do dumy – zgłaszane przez ATS rozwiązania wspierające sprzedaż w ostatnich trzech edycjach zdobyły nagrody główne w swoich kategoriach – żadna inna startująca w konkursie firma nie może poszczycić się takim osiągnięciem. Niewiele z nich ma też na koncie 90 nagród zdobytych w europejskiej branży POSM, tak jak ATS Display.

Kampanie sezonowe i wprowadzanie nowych produktów to konik zespołu ATS. Przykładem takiego projektu jest display dla marki Fuze Tea, który był elementem kampanii marketingowej nowego napoju na polskim rynku. Stand swoim designem podkreśla owocowy charakter produktu i fuzję smaków orzeźwiającego napoju, a dzięki imponującym rozmiarom (ponad 2 metry wysokości) był on nie do przeoczenia w miejscu sprzedaży. To przy takich projektach liczy się kreatywność, innowacyjność i nie tyle wpasowanie się w trendy na europejskim rynku branży POS, a wręcz ich wyznaczanie. A w tej roli eksperci ATS Display czują się jak ryby w wodzie. Duże ekspozycje reklamowe to tylko część działalności firmy. ATS co roku projektuje i produkuje niemałe nakłady drobnych ekspozytorów naladowych oraz całych linii produktowych dedykowanych do kanału HoReCa. Potykacze, prezentery menu, ekspozytory butelkowe w większości trafiają na eksport, chociaż zamawiają je także polscy klienci, dzięki oryginalnemu designowi idącemu w parze z wysokiej jakości wykonaniem materiałów POS.

Czwarty kwartał to zazwyczaj okres wzmożonej walki marek o uwagę konsumenta w punktach sprzedaży. Chcąc liczyć się w tym wyścigu, warto skorzystać z usług firm, które cały proces dostarczania materiałów wspierających sprzedaż realizują „in house” – od projektu do produkcji. Warto przy takiej współpracy wybierać partnerów, których kompetencje poparte są szerokim doświadczeniem, wyróżnieniami branżowymi oraz bogatym portfolio zadowolonych klientów - głównie liderów rynkowych.

www.atsdisplay.com

Artykuł ukazał się w ostatnim numerze OOH magazine, pobierz bezpłatnie TUTAJ.

Dodane tagi